Klädkollektion med korvmönster inkl. kalsonger, strumpor, mössa och underställ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är väl kläderna de har som lockar mest.
 
Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
jsiei97 och 26 till
  • Laddar…
N
Jula har bättre kläder än biltema inom bygg.

Faktiskt rätt bra kläder, till bra priser.
 
  • Gilla
  • Haha
klaskarlsson och 15 till
  • Laddar…
K Knight skrev:
Jag har fått lära mig att första generation av en artikel kan vara riktigt bra.
Efter ett tag när de inser att produkten säljer bra så kan de göra vissa kostnadseffektiva åtgärder så som att välja tunnare plåt osv. Detta resulterar i oftast sämre kvalitét
Det där märkte jag på dom stora blåa sopsäckarna. När dom lanserades var dom tjocka och tåliga, sedan efter ett tag tunna och ömtåliga. (samma artikelnummer)
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Staffan_V och 9 till
  • Laddar…
N
Mycke gubbgnäll.
Alla skriver allt som blir sämre, aldrig någon som skriver något positivt när något varit bra.
Man får väl gissa att dom valt en annan billigare tillverkare av sop säckarna för att sälja dom till samma pris.
Jag bytte nu elleverantör för att få billigare el,och bytte även bank igår för bättre ränta.
Saker handlar ju om ekonomi.
 
  • Gilla
MichelleW och 10 till
  • Laddar…
Har säkert med minskningen av plastpåsar att göra.
 
  • Gilla
Kajsa L och 5 till
  • Laddar…
Sittställning
För att vara kass är Biltema många ggr väldigt bra.

Både privat och inom jobb!

Jula och Biltema är typ samma på motsvarande produkter, tror det måga ggr är samma tillverkare på prylarna.
 
  • Gilla
frasen_36 och 12 till
  • Laddar…
N neo11 skrev:
Mycke gubbgnäll.
Alla skriver allt som blir sämre, aldrig någon som skriver något positivt när något varit bra.
Man får väl gissa att dom valt en annan billigare tillverkare av sop säckarna för att sälja dom till samma pris.
Jag bytte nu elleverantör för att få billigare el,och bytte även bank igår för bättre ränta.
Saker handlar ju om ekonomi.
Skrev jag inte nyss att Biltemas Spisbränsle ( till sprit kaminer/kök) är otroligt bra i förhållande till priset ? :thinking:
 
  • Gilla
  • Haha
Peter Brännström och 11 till
  • Laddar…
H
M MrDizzy skrev:
Skrev jag inte nyss att Biltemas Spisbränsle ( till sprit kaminer/kök) är otroligt bra i förhållande till priset ? :thinking:
eller så kör man spolarvätska billigare per liter
 
  • Gilla
Havolei
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
eller så kör man spolarvätska billigare per liter
jag tycker att spolarvätska luktar illa då det brinner samt sotar glaset på min kamin mer.
Just Biltemas Spisbränsle är bland det bästa och hyffsat billigt.
Finns bättre men jag vill inte betala över 100 spänn per liter som de jag hittat som är bättre.
 
  • Gilla
saltis99 och 4 till
  • Laddar…
H
M MrDizzy skrev:
jag tycker att spolarvätska luktar illa då det brinner samt sotar glaset på min kamin mer.
Just Biltemas Spisbränsle är bland det bästa och hyffsat billigt.
Finns bättre men jag vill inte betala över 100 spänn per liter som de jag hittat som är bättre.
nu har inte jag spolarvätska från biltema.
Men den jag kör varken sotar eller luktar tycker jag.
Köpt på 20 liter koncentrat
Men det finns någon jag använde som är mer vätska i som va svår att tända och brann med mer gul låga den var dålig
 
  • Gilla
Bjornart
  • Laddar…
Kommer fortsätta handla på Biltema så länge de har click & collect med leverans ut till bilen. Kan handla alla möjliga smågrejer, och även fast de har 2 timmar på sig att plocka ihop ordern brukar de vara redo efter 10-30 minuter. Otroligt skönt att inte behöva slösa bort en hel eftermiddag på att springa runt inne i butiken.

Tycker lite synd om de anställda som samlar ihop ordrarna så snabbt, men som kund är det en oslagbar upplevelse.
 
  • Gilla
  • Haha
Patrik440 och 13 till
  • Laddar…
K
Ä Äpplesnö skrev:
Köpte en tång på biltema. Efter första användningen hade handtaget böjt sig. Inte riktigt verktygsstål utan bara bokad mjukt stål/plåt eller vad fan det är.

Jävla inköpare på biltema och ta hem skit.

Lägg ner skiten.
Kan du visa vad det var för tång du köpte??
 
  • Gilla
dennis svensson och 12 till
  • Laddar…
Lite tjurigt blev det nu ;)
Sanningen är väl att det finns bra grejer på Biltema, och det finns skräp. Hur man ska skilja på dessa i förväg har jag inte lärt mig ännu. Men det kommer säkert med åldern. Jag är ju bara 50 än så länge.
 
  • Gilla
JohanLun och 11 till
  • Laddar…
M MagHam skrev:
Det där märkte jag på dom stora blåa sopsäckarna. När dom lanserades var dom tjocka och tåliga, sedan efter ett tag tunna och ömtåliga. (samma artikelnummer)
Trodde jag köpt en annan produkt för jag har samma upplevelse gällande blå säckarna.
 
  • Gilla
linneac och 8 till
  • Laddar…
Det saker som jag tycker varit sämst från Biltema har varit saker till barnen. Plastleksakerna är av för billig plast som helt enkelt är för hård/spröd och spricker vid normal "barnanvändning", har någon tång jag tycker glappar samt små mejslar som inte har hårt nog stål i spetsarna men samma problem har jag haft på saker från andra butiker som tex Bauhaus mfl. så inte unikt för Biltemas grejer.
 
  • Gilla
Jack2001 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.