Q Adde byggahus skrev:
Högtryckstvätt AVA P60 Master 2295:-.
[länk]
Blev en sån. Fasen vad dyrt det är att följa den här tråden!
 
  • Gilla
  • Haha
Avarell_Dalton och 9 till
  • Laddar…
S sin skrev:
Blev en sån. Fasen vad dyrt det är att följa den här tråden!
För mig med, min Nilfisk har börjat bete sig underligt och svärfarsan är nöjd med sin P60.
 
  • Gilla
Qjanto
  • Laddar…
LoweW
K-Rauta Halmstad. 50% på visningsex.
 
  • Rea på byggverktyg hos K-Rauta Halmstad, verktygen ligger i en korg med 50%-skylt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Elverktyg med rabattetiketter ligger i en varukorg på K-Rauta i Halmstad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Qjanto och 6 till
  • Laddar…
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Bosch 18V batteri 2,0Ah till bra pris, 366 kr/st. Inget för tigersågen kanske men sparar lite vikt i skruvdragaren, det väger bara hälften av ett 5 Ah-batteri. Köper man 9 mindre prylar till kan man få ytterligare 20% rabatt som prime-medlem.

[länk]

Svenskt normalpris strax över femhunkan.
[länk]
Nog måste man köpa 10st av samma vara för att få den 20% rabatten? Dvs 10st batterier, eller 5st för 5%
 
J john.h skrev:
Nog måste man köpa 10st av samma vara för att få den 20% rabatten? Dvs 10st batterier, eller 5st för 5%
Priset är före de extra 20%, men köper du tio varor inom erbjudandet (behöver inte vara 10 batterier), så får du alltså ytterligare 20% om du har prime..

Edit: jag testade peta in 10 varor och gick till checkout för att verifiera..
 
Japp, det gäller för valfri kombination av 10 utvalda varor.
Reklambild för "Prime Savings Buy 10 save 20% with Prime"-kampanj, gäller 13 apr-12 okt 2022.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Efter mitt trådkap av vad vad du gjort med maskiner och verktyg idag blev jag rekommenderad Bacho PXR-sekatör.
Hittade de på outlet här:
https://www.verktygsvaruhuset.se/product/bahco-pxr-m2-sekator-m-medium-roterande-handtag
M3 som rekommenderades, om jag förstått rätt går det växla huvuden och handtag oberoende, alla tre skärhuvudstorlekar för 175kr/st och alla tre storlekar på sekatör i lager för stunden, 499kr styck storlek 2.

Nu bör jag aldrig mer behöva köpa en sekatör...

Dock har jag ännu ingen egen erfarenhet av produkten.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Efter mitt trådkap av vad vad du gjort med maskiner och verktyg idag blev jag rekommenderad Bacho PXR-sekatör.
Hittade de på outlet här:
[länk]
M3 som rekommenderades, om jag förstått rätt går det växla huvuden och handtag oberoende, alla tre skärhuvudstorlekar för 175kr/st och alla tre storlekar på sekatör i lager för stunden, 499kr styck storlek 2.

Nu bör jag aldrig mer behöva köpa en sekatör...

Dock har jag ännu ingen egen erfarenhet av produkten.
Reserv no3-skär beställda :ok:
 
ullberg
Idag och imorgon är det Prime-rea på amazon, exv på Bosch, har inte koll på prisbilden nog för att bedöma om något sticker ut som attraktivt, hittade inget som jag vart supersugen på men så har jag ett självpåkallat köpstopp för bra-att-ha-köp (har varit lite många sådana på sistone), kanske någon annan som hittar ett fynd

https://www.amazon.se/deal/fc9ac059...15de16-4789-456d-ac80-2f2c5ab632f4&ref_=dtdps

Länken bör gå till blå Boscherbjudanden, finns ett för grönt också som jag inte kollat på…
 
  • Gilla
scim och 3 till
  • Laddar…
Var inne på Bauhaus stora bernstorp (malmö) och dom fortsätter sälja ut sitt dewalt sortiment. blev lite olika blad och borr.
Dewalt sågblad och borr i originalförpackning på ett arbetsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Tyst "oljefri" Stanley kompressor säljs nu på Jula för 1499:-
Jsg har köpt en nu och kan verkligen intyga att den är enormt tyst jömfört den äldre utan dämpning. Luftvolymen är dock låg så bara lämplig för renblåsning, däckspumpning och dyckertpistoler.
Se bara upp i affären att Du köper rätt variant för den bullriga är väldigt lik den tysta.
För andra jobb har jag en väl fungerande tvåcylindrig Stanley DV2

Stanley oljefri kompressor på marken med mätare och gul svart märkning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fairlane och 3 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Tyst "oljefri" Stanley kompressor säljs nu på Jula för 1499:-
Jsg har köpt en nu och kan verkligen intyga att den är enormt tyst jömfört den äldre utan dämpning. Luftvolymen är dock låg så bara lämplig för renblåsning, däckspumpning och dyckertpistoler.
Se bara upp i affären att Du köper rätt variant för den bullriga är väldigt lik den tysta.
För andra jobb har jag en väl fungerande tvåcylindrig Stanley DV2

[bild]
”Silence is golden” (y)
 
P poba53 skrev:
Tyst "oljefri" Stanley kompressor säljs nu på Jula för 1499:-
Jsg har köpt en nu och kan verkligen intyga att den är enormt tyst jömfört den äldre utan dämpning. Luftvolymen är dock låg så bara lämplig för renblåsning, däckspumpning och dyckertpistoler.
Se bara upp i affären att Du köper rätt variant för den bullriga är väldigt lik den tysta.
För andra jobb har jag en väl fungerande tvåcylindrig Stanley DV2

[bild]
Harald nyborg har den för 1399 kr. Det är deras normalpris.
Den har varit nere på runt 1000-lappen till och med. Jag beställde min från bolist för några år sedan, då de hade kampanj på den.
https://www.harald-nyborg.se/stanley-kompressor-1-0-hk.html
 
  • Gilla
hus520 och 2 till
  • Laddar…
DANNE_K_ DANNE_K_ skrev:
Harald nyborg har den för 1399 kr. Det är deras normalpris.
Den har varit nere på runt 1000-lappen till och med. Jag beställde min från bolist för några år sedan, då de hade kampanj på den.
[länk]
Harald Nyborg har ingen butik längre bara nätförsäljning med fraktkostnad efter vikt. För denna vikt 99:- till ombud eller 169:- hemleverans. Så för att tjäna på köp från dem får Du vänts på nästa extrapris
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.