Men det finns definitivt inget krav på dokumentation. Det är bedömning om hur det faktiskt är byggt som avgör, inte om man har papper på saker.
 
  • Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
Någon än annan än jag som tycker det vore roligt med en förklaring till svaren. Som ”Rätt svar är väggarna för att……..” Nu får man sanningar fast utan att veta varför. Så klart jobbigare att skriva test så men mycket mer bildande.
 
  • Gilla
13th Marine och 4 till
  • Laddar…
Z
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 537 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"


Fråga 6 är lite felaktig. Finns väggnära brunnar som är godkända.
 
  • Wow
  • Gilla
Frunihuset20 och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 597 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"

Tryckte fel på en…
 
  • Wow
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 671 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Det var ju bra, eftersom jag byggt två badrum själv.

…fast det borde kanske förtydligas om nödvändig bredd för WC-stol avser tillgänglighetsanpassat badrum eller ej.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
  • Älska
Per Eskilsson
  • Laddar…
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 099 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga badrum själv?"
Äntligen något man kunde! Har iofs byggt två badrum och en tvättstuga de senaste åren så kanske inte så konstigt att man kunde svaren.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.