S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 129 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 291 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Första fullpotten, oväntat att det var inom VVS :surprised:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 299 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 361 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 367 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
Inte så illa av en som mest sysslat med elektronik, men naturligtvis även en del rörpulande både hemma och i stugan. Man lär sig tydligen en hel del genom att hänga här på forat!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 369 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 374 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 380 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Krilleman
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 428 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"

Fusk...
 
pdov
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 446 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 436 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om VVS?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.