Status
Inte öppen för fler kommentarer.
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Varför kastar du ur dig whatsboutism på ett inlägg som inte var riktat till dig?
Jag trodde att detta var ett öppet forum där alla fick vara med och diskutera. Men tydligen vill du styra och bestämma vad personer har sagt utan att kunna bevisa det.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
U uplj skrev:
Jag trodde att detta var ett öppet forum där alla fick vara med och diskutera. Men tydligen vill du styra och bestämma vad personer har sagt utan att kunna bevisa det.
Inlägget om Heidi var ju bara trams. Han har sagt att inte skulle samarbeta med SD före valet 2018 och det gjorde han inte heller.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Du har påstått längre upp att Ulf påstått han aldrig skulle samarbeta med SD.
Ok, jag ger det en chans till. För femte gången, i vilket inlägg har jag skrivit det du säger??
 
U uplj skrev:
Ok, jag ger det en chans till. För femte gången, i vilket inlägg har jag skrivit det du säger??
Du svarade med tramsigt whataboutism. Jag tog för givet det vara samma vänstertramstomte. My bad. Ni gråsossar är svåra skilja åt.

Men nu när vi fastställt att Ulf aldrig lovat någon att inte samarbeta med SD före valet 2022 så får ni gärna svara på vad ni tycker om att Peter Hultqvist lovar hoppa av om vi ansöker till Nato och sedan inte gör det
 
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Du svarade med tramsigt whataboutism. Jag tog för givet det vara samma vänstertramstomte. My bad. Ni gråsossar är svåra skilja åt.

Men nu när vi fastställt att Ulf aldrig lovat någon att inte samarbeta med SD före valet 2022 så får ni gärna svara på vad ni tycker om att Peter Hultqvist lovar hoppa av om vi ansöker till Nato och sedan inte gör det
Innan du börjar kalla andra för senila kanske du ska titta dig själv i spegeln.
 
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
U uplj skrev:
Ok, jag ger det en chans till. För femte gången, i vilket inlägg har jag skrivit det du säger??
Anders kommer aldrig erkänna han har fel, han är ofelbar nämligen. Han tänker att två personer nog egentligen är en och det är väl så han tänker att sossarna valfuskar, varje person får flera namn och röstar flera gånger.... :crysmile:
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 5 till
  • Laddar…
U uplj skrev:
Ok, jag ger det en chans till. För femte gången, i vilket inlägg har jag skrivit det du säger??
Ge upp, upj
Det gör jag i varje fall

Killen lider av vanföreställningar och kraftig faktaresistens.
 
  • Gilla
Uffe A och 4 till
  • Laddar…
M max-66 skrev:
Ge upp, upj
Det gör jag i varje fall

Killen lider av vanföreställningar och kraftig faktaresistens.
Svårt att låta bli att tjafsa. :crysmile:
 
  • Gilla
max-66
  • Laddar…
Så ni vill inte svara på frågan om Hultqvist. Ingen shocker kanske
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
(alla läkare är sossar)
Du har fel @AndersMalmgren
 
F fribygg skrev:
Du har fel @AndersMalmgren
Jo, S är grovt överrepresenterat i läkarkåren.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
(alla läkare är sossar)
Nej, du har fel och bör passa på tillfället att pudla.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nej, du har fel och bör passa på tillfället att pudla.
Nej, det har jag inte. Eller det är möjligen det håller på att ändras med tanke på hur vanskött sjukvården är. Men historiskt sett har sossarna haft ett starkt fäste i lärarkåren.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nej, det har jag inte. Eller det är möjligen det håller på att ändras med tanke på hur vanskött sjukvården är. Men historiskt sett har sossarna haft ett starkt fäste i lärarkåren.
Du har fel Hänel Sandström är både läkare och riksdagsledamot för M, pudla nu Malmgren
 
  • Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nej, det har jag inte.
Du känner uppenbarligen inte till Liberalernas Barbro Westerholm?
 
  • Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.