hsd
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 693 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
EddieHansson
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 697 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 736 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 740 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 469 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 472 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Målning har aldrig varit min favorit, fel på penseln. :thinking:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 774 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
pdov
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 909 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
O Oaken skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 96 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Rensblåspump! Vem använder en sån? Aldrig sett eller hört talas om!
Använder det rätt ofta, när man ska fästa saker i betong är det väldigt bra för att rensa hålet på damm. Ffa när man ska använda kemankare, då är det viktigt att få bort dammet, annars kan man dra ut det för hand.
 
  • Gilla
hsd och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 030 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 157 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.