Redigerat:
H
För de som har Benify så är det 5% på allt inkl. rea varor från proffsmagasinet. Finns även erbjudanden från gardenstore, Conrad, granngården osv.
Benify går att skaffa som privatperson för 29spänn om man inte har det via arbetsgivaren.
https://www.benifydealsprivat.se/
 
  • Gilla
JBir och 1 till
  • Laddar…
Jula säljer ut klingor av eget märke till bra pris!
Många olika storlekar!

Bild av en cirkelsågsklinga märkt Hard Head, 250x2,8x30 mm, på rea hos Jula.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
stigen stigen skrev:
Jula säljer ut klingor av eget märke till bra pris!
Många olika storlekar!

[bild]
Är de bra?
 
LevaLivet LevaLivet skrev:
Spikpistol (tryckluft) - 2 kvar i lager hos svenska Amazon.

Halva priset mot deras .de och .co.uk sidor, vet i princip inget om spikpistoler så kan vara skräp.

[bild][bild]

[länk]

ASIN: ‎B07C33P9XT

Edit: SLUT
Vad var det för app/sida där du automagiskt kunde jämföra priserna från amazons olika siter?
 
T Trafikverket1 skrev:
[länk]
Är inte hagglezon.com bättre då?

Jag använder camel för prisbevakning och hagglezon för snabba jämförelser och historiska priser. Kamelen finns tyvärr inte för svenska Amazon.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Är de bra?
Har inte provat ännu men verkar få rätt bra betyg.
100kr är ju ingen större summa i det hela.
När den verkar bli slö får det bli återvinningen!
Dag
 
stigen stigen skrev:
Har inte provat ännu men verkar få rätt bra betyg.
100kr är ju ingen större summa i det hela.
När den verkar bli slö får det bli återvinningen!
Dag
Jag skaffade en 185mm för nån vecka sen men har inte ens fått den på sågen ännu, men att den var billig är ju ingen tröst om den är dålig.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag skaffade en 185mm för nån vecka sen men har inte ens fått den på sågen ännu, men att den var billig är ju ingen tröst om den är dålig.
Jag har kört dem förut och jag tycker de har varit helt okej. Nu kör jag mer Dewalt-klingor som tipsades från Amazon i våras/vintras.
 
zarkov zarkov skrev:
Är inte hagglezon.com bättre då?

Jag använder camel för prisbevakning och hagglezon för snabba jämförelser och historiska priser. Kamelen finns tyvärr inte för svenska Amazon.
Helt rätt, tänkte fel när jag skrev. Skulle länka hagglezon
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Någon som har erfarenhet av denna från Jula?

[bild]
Tror att Lidl hade bygglampor i sitt sortiment nästa vecka. Köpte en förra gången de fanns om tycker den är väldigt bra och ska köpa en till nu när de finns igen. Lite dyrare än denna från Jula, men mycket rejälare och med eluttag i lampan.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Någon som har erfarenhet av denna från Jula?

[bild]
Den lyser bra men man ska passa sig för att ha den ute i regnet, fick en redig kyss när jag greppade den runt kylflänsarna på baksidan.
 
Alatan Alatan skrev:
Den lyser bra men man ska passa sig för att ha den ute i regnet, fick en redig kyss när jag greppade den runt kylflänsarna på baksidan.
Menar Du att Du brände Dig pga värmen på kylflänsen eller fick Du en elektrisk stöt eller ESD-urladdning? Lampa är klassad att uppfylla IP65 dvs damm och spolsäker. Den är endast godkänd att användas i jordat uttag. Med jordad anslutning så kan Du inte fått en elektrisk stöt.
Om Du trots allt fick en stöt så anmäl lampan till Elsäkerhetsverket.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.