60 liter rymmer den, perfekt för oss som gillar att resa och någon annan behöver tömma den när vi är borta. Vi bygger dessutom vårt första hus! Nybyggarna i byn ska väl ha den finaste och smartaste brevlådan tänker jag!
 
60 liter

Vi är i färd med att byta ytterdörr och då försvinner brevinkastet (!) som förutom smal post släpper in en massa kall luft. Vi behöver helt enkelt en låda, gärna en som rymmer lite mer än bara platta kuvert.
 
Vinner du inte finns den för 3600 på Bauhaus
 
Den rymmer 60 l.

Motivering:
Min brevlåda läcker in vatten. Inte så farligt. Men vore trevligt med en ny så man kan läsa posten nångång.
 
60 liter

Ypperligt om vi kunde byta ut vår gamla gula aluminiumlåda
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund:love:. MP4000 Smart är en rymlig paketpostlåda med Smartfunktion. Med Qlocx låssystem styrs MP4000 Smart med hjälp av din smartphone. Du låser enkelt upp postlådan med Qlocx app och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har hög säkerhetsklass med högkrypterat digitallås. Låt din Smartpostlåda bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma.

Värde: ca 5000 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.


Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?

Svaret hittar du här: berglund-sweden.se

Vinnaren utses fredagen den 9/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Miljöcenter för att de sponsrar med denna fina vinst.
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund:love:. MP4000 Smart är en rymlig paketpostlåda med Smartfunktion. Med Qlocx låssystem styrs MP4000 Smart med hjälp av din smartphone. Du låser enkelt upp postlådan med Qlocx app och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har hög säkerhetsklass med högkrypterat digitallås. Låt din Smartpostlåda bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma.

Värde: ca 5000 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.


Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?

Svaret hittar du här: berglund-sweden.se

Vinnaren utses fredagen den 9/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Miljöcenter för att de sponsrar med denna fina vinst.
Den rymmer 60 liter!
Klart att man vill uppdatera sig med en smart brevlåda när man försöker hänga med när det gäller allt annat!
Just en Berglund MP 4000 Smart Paketpostlåda skulle matcha elbilen på garageuppfarten riktigt fint!
 
MP4000 rymmer 60 liter.

Vilken fin och funktionell brevlåda!
Hade gjort sig fantastiskt intill huset och grannarna hade ju undrat vad som postas i en brevlåda som behöver vara av den exklusiviteten. :D(y):cool:
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60 liter.

Hade varit perfekt nu när man skaffat Amazon prime och får gratis hemleverans. Slipper paketen ligga ute i det kommande Skånska höstrusket och bli blöta.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den smarta paketpostlådan MP4000 Smart Från Berglund:love:. MP4000 Smart är en rymlig paketpostlåda med Smartfunktion. Med Qlocx låssystem styrs MP4000 Smart med hjälp av din smartphone. Du låser enkelt upp postlådan med Qlocx app och slipper allt med krångliga nycklar. Via appen delar du ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har hög säkerhetsklass med högkrypterat digitallås. Låt din Smartpostlåda bli din central för utlåning eller återlämning av saker när du inte är hemma.

Värde: ca 5000 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna postlåda MP4000 Smart, i ett inlägg längst ner i den här tråden.


Fråga: Hur många liter rymmer MP4000 Smart?

Svaret hittar du här: berglund-sweden.se

Vinnaren utses fredagen den 9/9.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Miljöcenter.
Vi tackar Miljöcenter för att de sponsrar med denna fina vinst.
Den rymmer 60l.
I dagsläget har vi en liten, gammaldags brevlåda. Denna räcker för de brev och annonser vi får, men varenda gång familjen beställer något behöver jag hämta det från ombudet vilket är irriterande. Har funderat att köpe en större, men om jag vinner MP4000 kan vi investera i något annat runt huset, bygga en spalje eller måla garaget.....
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Svar: 60 liter

På vårat område har många blivit av med sina paket. Någon plockar dem ur brevlådan, tar innehållet och slänger lådorna i buskar. Vore riktigt bra att få testa ett säkrare alternativ.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
60 l går in!

Vi har lantbrevbärare och en hel massa postlådor på rad vid vägen, och självklart vore det trevligt att kunna skydda sina paket bättre, men mest vill jag ha den för att göra grannarna avundsjuka! :p
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60 liter.

Vår brevlåda rasade ihop pga treåringen. Han fyllde hela med grus....vi behöver ha en som ej går att öppna så enkelt. Och paket beställs i mängder...
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60 liter.

En Berglund MP4000 är precis vad vi behöver till det hus som jag håller på att bygga åt mig och min familj!
Den skulle estetiskt passa perfekt till vårt vita hus med svarta detaljer. Den skulle även passa oss perfekt då vi är teknikintresserade och tycker MP4000 med smart funktion låter som en alldeles ypperlig brevlåda!
 
Redigerat:
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
MP4000 rymmer 60 l.

Det hade varit så roligt och värdefullt att vinna denna smarta brevlåda till vårt nya hus som jag och min sambo äntligen lyckats köpa! Det är särskilt viktigt för mig med en säker och trygg brevlåda eftersom det är viktigt att ingen kommer åt våra brev och myndighetspost.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Den rymmer 60liter

Vem vill inte ha en smart postlåda som man även kan använda för att dela saker med sinna vänner, en egen godsterminal
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.