nimhed nimhed skrev:
Högerklicka på bilden och välj "visa bilden i en ny flik". Nu går det att zooma.
Bra tips! Nu går det faktiskt zooma!! Tack!
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
Är det inte enklare att åka och köpa det obligatoriska ”mjökpaketet”? :thinking:

”Wenn jemand eine Reise tut, hat er Was zu handeln"
 
Redigerat:
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Såg förra veckan att Lidl säljer 3M silvertejp för 29.90 per rulle och köpte en. Varning för denna skit, går, sönder hela tiden när man skall dra av och du får en kladdig sörja för klistret är rätt bra. Borde köpt en rulle på byggvsruhuset i stället, kanske prova Tess i stället.

Någon annan som har erfarenhet?
Efter att frun använd min något dyrare *harkel ångspärrstejp för att tejpa ihop ngt returpaket så brukar jag köpa någon rulle på Lidl att ha hemma

tycker de funkar bra i förhållande till kostnad
 
  • Ledsen
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Funkar inte, då zoomar jag i Edge, men bilderna på Lidls sida blir inte större...
Funkar fint med Chrome eller Firefox i alla fall.
 
A Anders_Nilsson skrev:
Såg förra veckan att Lidl säljer 3M silvertejp för 29.90 per rulle och köpte en. Varning för denna skit, går, sönder hela tiden när man skall dra av och du får en kladdig sörja för klistret är rätt bra. Borde köpt en rulle på byggvsruhuset i stället, kanske prova Tess i stället.

Någon annan som har erfarenhet?
Ibland har de en "miltärgrön silvertejp" för utomhusbruk. ( Outdoor duct tape) även den en 3M.
Den är riktigt %&# bra !
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
C
A Anders_Nilsson skrev:
Någon annan som har erfarenhet?
Nä, samma här. Ren skit, lossnar ganska omgående. Trodde det skulle vara bra grejor i och med att det var 3M original. Tur att jag bara köpte en rulle. Blev några rullar på Jem&Fix istället för 3 x priset.
 
Jag har i perioder köpt silvertejpen i olika färger. Silver och svart har varit sämre än de andra färgerna som istället varit riktigt bra. Samtliga 3M.
 
Jag har goda erfarenheter av den billiga svarta 3M vävtejpen som Lidl i Linköping sålt, bra och prisvärd
 
M
H hyggabus skrev:
Ibland har de en "miltärgrön silvertejp" för utomhusbruk. ( Outdoor duct tape) även den en 3M.
Den är riktigt %&# bra !
Just den har jag för mig att de sålde ut för 10kr rullen i min LIdl butik sist jag var där, köpte ingen då jag redan har en oanvänd rulle liggande.
 
Jaha, hur många är sugna på batterimotorsågen då..? Finns många husbehov som motiverar en sådan skulle jag påstå!
 
hsd
V Vardagsrum skrev:
Jaha, hur många är sugna på batterimotorsågen då..? Finns många husbehov som motiverar en sådan skulle jag påstå!
Intressant, men tror jag skulle välja en Husqvarna istället ;)
 
E
V Vardagsrum skrev:
Jaha, hur många är sugna på batterimotorsågen då..? Finns många husbehov som motiverar en sådan skulle jag påstå!
Klart sugen. Egentligen vill jag ha den med dubbla batterier men när, eller ens om, den dyker upp vet man ju inte.
Det som oroar mig med denna är ifall kedjehastighet är för låg så den blir jobbig att hantera.

Inte mycket erfarenhet av batterisågar men får lite intrycket att den i värsta fall är för stor för små smidiga sågningar och för klen för större jobb. Någon med mer erfarenhet får hemskt gärna svara snabbt, jag passerar Lidl efter lunchen :surprised::thinking:
 
Redigerat:
Jag såg att det fanns kvar några metallkapar på hyllan i min lokala butik, är det något att inhandla?
 
V Vardagsrum skrev:
Jaha, hur många är sugna på batterimotorsågen då..? Finns många husbehov som motiverar en sådan skulle jag påstå!
Köpte en idag som skall testas i helgen.
Mest för att kvista upp träd och kapa grenar.
Skulle hellre ha en Husqvarna men helst till samma pris :D
 
  • Gilla
Vardagsrum
  • Laddar…
Är denna värd sina pengar? 129kr
378246.jpg
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.