Skumpe
perra i skogen perra i skogen skrev:
Då ska man inte heller räkna med att kunna få ett korrekt svar. Utan då går man på den informationen som finns och ger ett svar.
Ja det är självklart att den symmetrin finns. Man kan inte anta att personer svarar utifrån information de inte har.
 
Precis, då ska man inte heller klaga/gnälla på att man tycket att man får fel svar /rekommendationer på hur man ska fortsätta.
 
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Skumpe
E Emanue1 skrev:
Mr Banan, hur tänker du egentligen och vad är ditt syfte med dessa inläggen?
perra i skogen perra i skogen skrev:
Precis, då ska man inte heller klaga/gnälla på att man tycket att man får fel svar /rekommendationer på hur man ska fortsätta.
Om svaren besvarar frågan man ställt så kan man inte klaga på att frågeställarna inte tar hänsyn till information som man inte gett dem, nej, det är sant.
 
E Emanue1 skrev:
Mr Banan, hur tänker du egentligen och vad är ditt syfte med dessa inläggen?
trevligt med ts här i tråden igen.
Hade varit trevligt om du kommit med lite tankar på det som framkommit.

Du skulle kunna ställa frågan direkt till Skumpe. Trots allt har den personen bara kommit med kommentarer som inte har med din frågeställning att göra.
Då kan du förstå vart jag vill komma
 
  • Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
Trevligt att så många är engagerade. Än trevligare hade varit med svar på frågan. Jag och min kvinna får dock buga och bocka för era svar även om det inte gav något denna gången. Hej då!
 
  • Haha
Festlund och 2 till
  • Laddar…
Nissens
E Emanue1 skrev:
Trevligt att så många är engagerade. Än trevligare hade varit med svar på frågan. Jag och min kvinna får dock buga och bocka för era svar även om det inte gav något denna gången. Hej då!
Du har fått flera bra och kloka, konstruktiva svar och råd i frågan. Sedan kan du ju välja att ignorera dem eller att ta dem med dig, det är ju upp till dig.

Men att påstå att ”det inte gav något” är bara tramsigt.
 
  • Gilla
deetee och 7 till
  • Laddar…
nikasp
Skumpe Skumpe skrev:
Om du i tråd efter tråd "hjälper" genom att ställa irrelevanta frågor som inte har med TS frågeställningar att göra så tycker jag det är positivt att du till slut stöter på patrull. Du har väl fått dig en tankeställare rimligen.
Jag är gammal på Byggahus och tycker att du skapar onödig oreda i den här tråden.
 
  • Gilla
Festlund och 4 till
  • Laddar…
nikasp
E Emanue1 skrev:
Trevligt att så många är engagerade. Än trevligare hade varit med svar på frågan. Jag och min kvinna får dock buga och bocka för era svar även om det inte gav något denna gången. Hej då!
Ni har ju fått massor av svar som kommer att hjälpa er att spara pengar både i advokatkostnader och ”parkslidesakkunnig”. Finns sådana ens eller har er advokat bara dragit något ur en hatt? Jag är ärligt talat nyfiken på om det finns när eller om ni hittat någon.
 
  • Gilla
Festlund och 5 till
  • Laddar…
E Emanue1 skrev:
Trevligt att så många är engagerade. Än trevligare hade varit med svar på frågan. Jag och min kvinna får dock buga och bocka för era svar även om det inte gav något denna gången. Hej då!
Vad var frågan? ;):rofl:
 
  • Haha
Festlund
  • Laddar…
De fick inte de svaren de ville ha. Så enkelt var det....
Men att bli av med parkslide giftfritt är svårt att göra fort. Att hitta någon som ska vittna om det är nog nästan omöjligt.
Ts fick svar på det juridiska problemet...
 
  • Gilla
Nissens och 4 till
  • Laddar…
E Emanue1 skrev:
Trevligt att så många är engagerade. Än trevligare hade varit med svar på frågan. Jag och min kvinna får dock buga och bocka för era svar även om det inte gav något denna gången. Hej då!
Gav ni några svar?
 
  • Gilla
videopac och 2 till
  • Laddar…
E Emanue1 skrev:
Trevligt att så många är engagerade. Än trevligare hade varit med svar på frågan. Jag och min kvinna får dock buga och bocka för era svar även om det inte gav något denna gången. Hej då!
Vi har ju hjälpt er att spara massor av pengar! Ni kan swisha vårt arvode, tfnnr kommer..
 
  • Gilla
Nissens och 3 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.