Status
Inte öppen för fler kommentarer.
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Har inte snackat skit. Du har ju iallafall bilder så man ser du inte har smak (nybygge vs gammalt charmant). Men Nisse har inte ens det.
Haha, pajas.
Är ju bara att backa tillbaka och kolla vid tillfälle. Några favoriter jag minns i huvet är produktbolaget som inte fans och miljonlönen som inte var i närheten av nån miljon. Sen tycker jag också utspelet om att kapital i bolaget som skulle täcka ett år utan uppdrag var kul.
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Whiteguide är mycket bättre än Michelin i Sverige. Om man tittar på Mycket god glass och uppåt blir man alltid nöjd.

Glass :crysmile:
Möjligt.

Tänk vad mycket annat roligt i livet du missar =)
 
N nybyggarn3 skrev:
Haha, pajas.
Är ju bara att backa tillbaka och kolla vid tillfälle. Några favoriter jag minns i huvet är produktbolaget som inte fans och miljonlönen som inte var i närheten av nån miljon. Sen tycker jag också utspelet om att kapital i bolaget som skulle täcka ett år utan uppdrag var kul.
Allt det där stämmer förutom detaljen jag måste sparka mina anställda för att ha den bufferten ett år i bolaget. Så kul att ni är så besatta av mig. Haha. :heart:
 
R Rkarlsson skrev:
Möjligt.

Tänk vad mycket annat roligt i livet du missar =)
Om du går på tex Google Maps är det mycket större chans du får äta skit.

Det här är en av de värsta restaurangerna i Stockholm

Skärmdump av Google Maps med markerad plats för Restaurang Hubertus och en bild av en pastarätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Undrar om han verkligen är den Anders Malmgren han utger sig för att vara. Troll.
 
78 sidor senare och inget nytt har framkommit . För att citera lövet: bara en massa käbbel :p. Men fortsätt , blir nog en rekorddtråd detta. Jag drar på lite mer popcorn och fortsätter läsa och skrocka gott (y)
 
  • Haha
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Allt det där stämmer förutom detaljen jag måste sparka mina anställda för att ha den bufferten ett år i bolaget. Så kul att ni är så besatta av mig. Haha. :heart:
Snarare road av syna genomsnittligt framgångsrika pajasar som slänger sig med osanningar för att framstå som mindre medelmåttiga.

Kasst att inte sitta i styrelsen för sitt eget produktbolag, hur blev det så?

Och miljonlönen lyser med sin frånvaro i Ratsitkatalogen 2022:3. Deklarationsåret är 22 så de verkar ha fått in deklaration för 21.
Sen klandrar jag dig inte för det. Så kul är det inte att betala skatt.

Men full av skit.
 
N nybyggarn3 skrev:
Snarare road av syna genomsnittligt framgångsrika pajasar som slänger sig med osanningar för att framstå som mindre medelmåttiga.

Kasst att inte sitta i styrelsen för sitt eget produktbolag, hur blev det så?

Och miljonlönen lyser med sin frånvaro i Ratsitkatalogen 2022:3. Deklarationsåret är 22 så de verkar ha fått in deklaration för 21.
Sen klandrar jag dig inte för det. Så kul är det inte att betala skatt.

Men full av skit.
Som alla svenskar glömmer du addera soc
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Som alla svenskar glömmer du addera soc
Svar nej! Har du en miljonlön så tar du ut mille i lön. Allt annat är trams.
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Svar nej! Har du en miljonlön så tar du ut mille i lön. Allt annat är trams.
Tar ut ur bolaget är såklart inkl soc. Dock tog jag inte med utdelningen för det är inte del av lönekostnaden helt sant.

Aja, oerhört ointressant diskussion.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Tar ut ur bolaget är såklart inkl soc. Dock tog jag inte med utdelningen för det är inte del av lönekostnaden helt sant.

Aja, oerhört ointressant diskussion.
Har aldrig hört någon annan som refererar till sin lön inklusive soc. Är ju rätt effektivt om man vill framstå som mindre medelmåttig.

Synd bara att det är offentliga uppgifter. Som styrelseplatser i bolag. Som finns då, inte hittepåproduktbolag.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Har aldrig hört någon annan som refererar till sin lön inklusive soc. Är ju rätt effektivt om man vill framstå som mindre medelmåttig.

Synd bara att det är offentliga uppgifter. Som styrelseplatser i bolag. Som finns då, inte hittepåproduktbolag.
Är du full? Jag utvecklar min produkt under samma bolag.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Är du full? Jag utvecklar min produkt under samma bolag.
Faktiskt spiknykter. Var du det när du skev:
"Fyfan. Nej du. Satsar på mitt produktbolag istället" ?

Att kalla en sidoprojekt i en konsultlåda för ett "produktbolag" är ju ett lysande sätt att framstå som mindre medelmåttig. Precis som att slänga sig med miljonlön och räkna med soc.


Ser du mönstret?
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Faktiskt spiknykter. Var du det när du skev:
"Fyfan. Nej du. Satsar på mitt produktbolag istället" ?

Att kalla en sidoprojekt i en konsultlåda för ett "produktbolag" är ju ett lysande sätt att framstå som mindre medelmåttig. Precis som att slänga sig med miljonlön och räkna med soc.


Ser du mönstret?
Nej
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nej
Nej inte nykter?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.