N Niq skrev:
Du har väl gjort hjulinställning efter bytet?
Kommer inte ihåg så säkert inte
 
K
Tycker inte dem kontrollerar däcken något vidare längre. Har kört igenom med däck som absolut inte skulle gå igenom
 
Och jag fick fail på däck där som precis va nere vid slitmarkeringen mitt på.
 
  • Gilla
jeppe42
  • Laddar…
K Krux skrev:
Tycker inte dem kontrollerar däcken något vidare längre. Har kört igenom med däck som absolut inte skulle gå igenom
Det där är nog väldigt olika från station till station och även vem som utför besiktningen
 
K
nino nino skrev:
Det där är nog väldigt olika från station till station och även vem som utför besiktningen
Så är det säkert.
 
I väntans tider för att få åka in och få dommen...
 
Fantastiskt, gick igenom utan anmärkning
 
  • Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Skynda dig att sälja skiten!
 
useless useless skrev:
Skynda dig att sälja skiten!
Nja har haft den sen 2011 och det är nog en av dom bättre bilarna jag haft.
 
nino nino skrev:
Nja har haft den sen 2011 och det är nog en av dom bättre bilarna jag haft.
Då har du förmodligen åkt Ford före Pasaten ;)
 
  • Gilla
Fel av Åke
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Då har du förmodligen åkt Ford före Pasaten ;)
Var en passat -01 innan men bilen innan var en ford scorpio men minsta motorn, absolut sämsta bilen jag haft
 
nino nino skrev:
Det sa inte han jag pratade med utan det var blankt nej
Bilprovningens personal (och vi övriga medtrafikanter) kan absolut ha personliga åsikter om vinterdäck på sommaren men rent besiktningsmässigt så har dom inget med det att göra och kan därför inte sätta anmärkning på det.
 
H Holmspel skrev:
Bilprovningens personal (och vi övriga medtrafikanter) kan absolut ha personliga åsikter om vinterdäck på sommaren men rent besiktningsmässigt så har dom inget med det att göra och kan därför inte sätta anmärkning på det.
Nej han sa att ska du ha dubbdäck så ska du ha på alla 4a hjulen inte blanda, alltså inte dubbdäck fram och sommardäck back
 
Dax att packa coroneten och dra på Musik och Motor i Älvdalen, någon mer som ska dit?
 
nino nino skrev:
Dax att packa coroneten och dra på Musik och Motor i Älvdalen, någon mer som ska dit?
Musik och motor. Det låter som Top Fuel på Tierp Arena på söndag. Dit ska jag.
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.