En dekorativ golvventil i metall med ett vågformat mönster monterad i ett stengolv intill trätrappsteg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
tommib
Lite svårt att förstå den bilden, men var alltså orginalmattan formad som ett parallellogram? Och nu har man justerat till en rektangel?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Lite svårt att förstå den bilden, men var alltså orginalmattan formad som ett parallellogram? Och nu har man justerat till en rektangel?
Istället för att använda stenplattor har de gjutit igen hålet med betong.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Istället för att använda stenplattor har de gjutit igen hålet med betong.
Har du hamnat på Söder...? ;)
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har du hamnat på Söder...? ;)
Fyfan, nu var du taskig
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Istället för att använda stenplattor har de gjutit igen hålet med betong.
Trist att inte äga sin kåk? Att bo i en brf och tvingas acceptera halvtaskiga lågbudgetlösningar är verkligheten för allt för många av svenskarna.
Du får försöka glädja dig åt att ytterdörren inte är utbytt till en själlös i aluminium
 
  • Gilla
bergquist
  • Laddar…
B BSOD skrev:
Hur ser din underhållsplan för bromsrör ut?
Min ser ut så att man vid de 2 årliga däckbytena sprutar på rören med tunnflytande rostskydd eller linolja.
 
tommib
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Istället för att använda stenplattor har de gjutit igen hålet med betong.
Jo, det ser jag ju. Men varför?
 
tommib tommib skrev:
Jo, det ser jag ju. Men varför?
Inte vet jag. Hantverkare?
 
F fribygg skrev:
Trist att inte äga sin kåk? Att bo i en brf och tvingas acceptera halvtaskiga lågbudgetlösningar är verkligheten för allt för många av svenskarna.
Du får försöka glädja dig åt att ytterdörren inte är utbytt till en själlös i aluminium
Det ska fixas. Hantverkarna har inte gjort sitt jobb.

edit: fyfan för att möggla bort i en villa långt bort från stan
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Inte vet jag. Hantverkare?
Med en tydlig närvarande ägare borde det väl varit sten? Att bo i förening och själv inte kunna bestämma material i entrén utan få vika sig för kollektivet (eller bara förvaltarens nonchalans) måste vara trist
 
F fribygg skrev:
Med en tydlig närvarande ägare borde det väl varit sten? Att bo i förening och själv inte kunna bestämma material i entrén utan få vika sig för kollektivet (eller bara förvaltarens nonchalans) måste vara trist
Jag har pratat med föreningen det har blivit missförstånd. Som vanligt med hantverkare. Självfallet väljer man inte kassa material i en fin fastighet från 20-talet

Gitterventil monterad på vägg med omringande sten och träsnickeri.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag har pratat med föreningen det har blivit missförstånd. Som vanligt med hantverkare. Självfallet väljer man inte kassa material i en fin fastighet från 20-talet

[bild]
Gaaaaah! Skall småsaker upp på stämman för beslut?
 
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Gaaaaah! Skall småsaker upp på stämman för beslut?
Om det blir sådant resultat måste de ju det. Men nu var det ju inte gjort enligt avtalat
 
GGGGAAAAHHH!!

varför sätta basketkorgen så lågt!
Närbild på en persons huvud med ett sår på huvudet, förmodligen från en basketkorg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Ledsen
YuGi och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.