Unikt namn
Träsvarven fanns i 2st exemplar i Tyresö igår.
799:- tyckte jag det stod.
 
Fick tag i sista exet av tångmultimetern igår i Norrtälje. Hade en sedan tidigare men ville ha två till så jag kan mäta 3 faser samtidigt...
 
  • Gilla
Jocke935
  • Laddar…
C
Hur var det nu igen med deras färgspruta?
Den är nätdriven denna gång och är det någon som testat?
Jag har sett ett antal videos på youtube med olika resultat men vill höra av någon här med erfarenhet.
 
C
A anis16 skrev:
Fick tag i sista exet av tångmultimetern igår i Norrtälje. Hade en sedan tidigare men ville ha två till så jag kan mäta 3 faser samtidigt...
Tittade på den tidigare och om det är samma kan man inte mäta ampere med tången på MC/Bil. Den klarar bara växelström. Något att tänka på om man som jag vill felsöka el på fordon.
 
C
Jag köpte färgspruta. Osäker på om jag behåller dock då jag inte vet om den är lämplig för mig men B1 verkar något förbättrad.

PFS 400 B1 vs (A1)
450W - (400W)
950 ml/m - (800 ml/m)
1200 ml volym - (900 ml)
1,5 mm, 1,8 mm, 2,2 mm, 2,6 mm - (1,8 mm, 2,6 mm)
 
Redigerat:
C Chippe skrev:
Tittade på den tidigare och om det är samma kan man inte mäta ampere med tången på MC/Bil. Den klarar bara växelström. Något att tänka på om man som jag vill felsöka el på fordon.
Riktigt. Tror man få lägga på rätt mycket för att få DC-mätning via tången.
 
  • Gilla
Chippe
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Fick tag i sista exet av tångmultimetern igår i Norrtälje. Hade en sedan tidigare men ville ha två till så jag kan mäta 3 faser samtidigt...
Varför? :thinking:
 
  • Gilla
Stickan56
  • Laddar…
S SCB skrev:
Några synpunkter på deras bits?
[länk]
Köpte dessa för att testa.. Totalt värdelösa! De kunde lika gärna ha varit gjorda av stelnat messmör.
Förpackningen med 20 st PH-bits.
 
  • Haha
Stickan56 och 1 till
  • Laddar…
Dyhrs Garage testar Lidl Färgsprutan.

 
  • Gilla
Emil.P och 2 till
  • Laddar…
C
@anis16
hecke hecke skrev:
Dyhrs Garage testar Lidl Färgsprutan.

[media]
Han var ju proffs. Önskar att man hade fått se mer resultat. Tänkte lämna tillbaka men behåller nog, 349:- är inte mycket. Jag kan nog måla fasad och garaget med den.
 
Vad tror ni om färgsprutan till att olja in möbler?
Skulle gärna ha den batteridrivna…
 
C
@adamadam Den batteridriva är smidig men har sämre specs men kanske funkar bra ändå?
När jag kollar youtube tycker jag det ofta ser riktigt kasst ut men det kan bero på fel inställning och fel viskositet.
Du måste ha möjlighet till att späda ut vad det nu än är du ska spraya samt rengörning.

Här lägger han på färg men det ser väl hyfsat bra ut. Den som finns nu att köpa klarar mer mängd färg än exemplet i videon.


Ser ut som olja. Tycker det ser stänkigt ut men bara det täcker bra samt flyter ut jämnt. Svårt att veta resultatet men spraypistoler kan man absolut använda för olja. Såg annat märke ta upp det som användningsområde på trall eller var det lasyr?
Det är skit samma bara du kan späda ut samt rengöra.
 
Redigerat:
  • Gilla
Linus94 och 1 till
  • Laddar…
Stort utbud nästa vecka. Känns som nån sommarfinal
 
C
I Iddqd skrev:
Stort utbud nästa vecka. Känns som nån sommarfinal
Inklusive den berömda plasmaskäraren. Spännande att se om marknaden börjar bli mättad snart :rofl:
 
C cpalm skrev:
Inklusive den berömda plasmaskäraren. Spännande att se om marknaden börjar bli mättad snart :rofl:
Med tanke på att det står "OBS begränsad mängd" så är det kanske överblivna plasmaskärare från aprilbatchen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.