Jag fastnade för denna:

mons-loungefatolj-natur-med-gra-dyna

Det är nåt med den dynan som bara ser så magiskt inbjudande ut.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
En Mexico vilstol har varit toppen att avnjuta de sista veckorna med graviditet i! Extra bra att presentkortet räcker till en till maken också!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Vi är mitt uppe i ett husbygge och pengarna rullar iväg fortare än man kan säga ’inflation’. Budgeten för utemöbler ter sig därför något begränsad i år. Men, på vår nya altan i vår Jämtländska lilla by skulle jag så gärna få sitta i hammockgungan från Hillerstorp och titta ut över fjällfonden och njuta av vår plats på jorden. Ett extra plus för att även vovven fr plats i gungan!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Solsäng är något jag alltid velat ha! Man har använt dem hos andra och insett hur skönt det är.
Med två stycken såna här på det kommande trädäcket belfort-vilsang-vit-med-gra-dyna-2020
Vore ju fantastiskt, kunna ligga ner och vila eller läsa en bok eller sitta upp och prata och kanske ta en god dryck eller drink. Den ser väldigt inbjudande ut.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Min absoluta favorit är Grythyttan 9A/A2.
Den utegruppen är jag uppväxt med från sent 60-tal ända tills jag flyttade hemifrån. Där jag vi ätit grillmiddag med familjen, blivit bitna i tårna av igelkottar, hukat under parasollet när regnet öst ner. Utegruppen finns kvar hos min mamma, men tyvärr har träet till slut gett upp och murknat. Det vore härligt att kunna hjälpa henne ersätta den med en precis likadan klassiker!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Jag skulle spendera mitt presentkort på en schysst hängmatta. Vi hade två perfekta hängmatteträd på den fastigheten jag växte upp och så småningom införskaffades också en billig variant för ändamålet. Jag spenderade många timmar i den, trots att den var ganska obekväm och satt i skuggan. Så en gång fick jag tillfälle att prova denna och har velat ha en sedan dess, perfekt också med ett stativ till för att kunna placerad den exakt rätt på tomten.
Det börjar också vara dags att skaffa en förvaring till alla dynor man samlat på sig ute så det skulle nog få följa med även en sådan.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
AnnieHall123
Jag vill passa på att önska mig en stabil och hållbar parksoffa till stugan i Hälsingland! I tålig teak och klassiskt utseende skulle "Rosenborg" passa förträffligt - att sitta i ljumma kvällar när solen går ner över tjärnen. Klassisk Rosenborg parksoffa i tålig teak med ryggstödsdetaljer och armstöd.
 
  • Gilla
sunnis
  • Laddar…
Tänk vad härligt med lite sensommar häng med familj och vänner i en Glendon soffgrupp på den nya altanen. Ser ju oerhört bekvämt och rymlig ut så man kanske kan ta sig en tupplur i också.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
D09
Man behöver ju någonstans att sitta när man vakar över ungarna som badar i kommande pool.
 
  • Utemöbler med bord och stolar på en trädäck vid en pool, för bevakning av badande barn.
  • Förberedelse av mark för poolinstallation, omgiven av grus och trädgårdsverktyg.
En hammock vore trevligt att ha.
Lite lyxigare än en hängmatta.
Lyxig vit hammock med beigefärgade dynor och tak, isolerad på vit bakgrund.
En sån här skulle passa bra under äppelträden här hemma.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Min önske-solsäng. Så snygg och eftersom jag vet att övriga delar i jet set-serien är hur sköna som helst att sitta i så tror jag att denna är en vinnare!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Definitivt en headdemock hängmatta som ungarna kan hänga i på altanen medan jag reglar upp väggar på loftet.
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Två däckstolar Tennessee skulle vara de perfekta möblerna att ha på vår lilla brygga som kommer vara vår oas nu när vi ska bygga ut huset och riva altanen. Jag håller tummarna!
 
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Omg vilken kanontävling. jag har världens problem. När jag bjuder hem min vän o hens familj så är det svårt att sitta o äta vid samma bord. O vi älskar att träffas o njuta i vår trädgård då dom bor i lägenhet. Dom är 10 personer i sin familj o vi är 4pers tillsammans blir vi 14 o givet vill man att deras killar o barn ska komma med då blir det 5pers till då blir det fullt hus. Jag har bara 2 skrangliga fällbara Ikea bord som verkligen har gjort sitt så skulle jag vinna skulle det bli 2 st nya stora bord direkt.
vegas-matbord-vit-med-gra-nonwood-200-x-100-cm
En dröm skulle bli sann om vi tillsammans kan sitta o äta o fika vid stadiga bord. Dom ihopfällbara bruna skulle jag direkt kunna bygga om till köksbänkar o ha bredvid grillen på baksidan av huset.
 
  • Trädgård med blomsterarrangemang och två ihopfällbara bord under blommande buskbonad.
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Min favorit är Ellen Matgrupp . Den skulle passa perfekt på vår balkong. Balkongen är 4 *2,5 m så storleken på denna möbel blir perfekt det kommer då även finnas plats för grillen och en eller 2 loungestolar. Färgen är Antracit och kommer att matcha trädäcket.
Jag ser fram emot att kunna sitta på balkongen och äta en god middag med min fru
 
  • Ellen Matgrupp med en rund träbordsskiva och fyra matchande stolar med antracitgråa metallben, designad för balkongbruk.
  • Gilla
AnnieHall123
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.