Dan1891 Dan1891 skrev:
Hehe, det där kan man ju ha olika åsikter om, smaken är som baken :)
Min smak är annorlunda nu än då.
 
  • Gilla
Dan1891
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En liten skvätt. Ingen vinäger eller lök för mig
Tabasco!
 
  • Ledsen
AndersMalmgren
  • Laddar…
Au naturel, möjligtvis med lite saltvatten direkt ifrån där de plockades.
 
L lat skrev:
Au naturel, möjligtvis med lite saltvatten direkt ifrån där de plockades.
Helt ärligt tycker jag att ostron är ganska äckligt, smakar som en kallsup i havet och obehagligt att äta nåt som lever.
 
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fyfan. Där kan man inte handla. :)
Jag har sagt det förr men säger det igen. Det är inte kläderna som gör mannen utan mannen som gör kläderna. Drar jag på mig en Dressmankostym börjar Sonossystemet att spontanspela "Sharp dressed man" med ZZ Top på högsta volym.:cool:
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Citrona och 12 till
  • Laddar…
V VRZ skrev:
Tidigare ägaren lämnade kvar lite reservdelar om fibern skulle bli haverera..
[bild]
Fasen vilken lyx ändå... Själv var man fast med 56k ända fram tills man fick ADSL i början av 2000-talet :(
 
K Kirre2 skrev:
elt ärligt tycker jag att ostron är ganska äckligt, smakar som en kallsup i havet och obehagligt att äta nåt som lever.
Trodde samma sak tills jag var i Namibia, men, näe, skulle aldrig äta dygnsgamla ostron.
 
L Lucif3r skrev:
Fasen vilken lyx ändå... Själv var man fast med 56k ända fram tills man fick ADSL i början av 2000-talet :(
Jag spelade nåt spel typ sänka skepp genom att ringa upp med telefon med nummerskiva och logga in på nån dator på farsans jobb via en terminal som stod hemma, 300/75 tror jag det var.

Vilka yrken kör med kostym fortfarande? Finans? Vissa jurister? Förutom busschaffisar och liknande då...
 
J JohanLun skrev:
Jag spelade nåt spel typ sänka skepp genom att ringa upp med telefon med nummerskiva och logga in på nån dator på farsans jobb via en terminal som stod hemma, 300/75 tror jag det var.

Vilka yrken kör med kostym fortfarande? Finans? Vissa jurister? Förutom busschaffisar och liknande då...
Äldre mäklare. Och kyrkofolk typ. Busschaffisar kör väl med billiga kavajer? De har oftast inte den på alls från vår till vinter iallafall.
Piloter förresten =)
 
A AndersS skrev:
Lite snik, kommer de inte hem och tar mått, samt levererar?:cool:
Det gör dom nog bara inte till mig och garanterat inte till dig. Jag vet miljardärer som åker till savile row som inte får hem service
 
R Rkarlsson skrev:
Busschaffisar /…/
Piloter förresten =)
Piloter är väl bara busschaufförer i gå-bort-kostym.
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Piloter är väl bara busschaufförer i gå-bort-kostym.
Har bara sett de med kostym mellan deras hemliga rum och gaten. På flygplanet slänger de av kavajen och vem vet vad de kör med för kläder när de stänger dörren.
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
C cazet skrev:
en riktig stekare :p
Anders låter alla prislappar sitta kvar så vi andra dödliga kan se vad han betalat. Halva hans garderob består av plagg likt dessa
jl_hoodie__mmcompress-large__.jpg
 
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Och varenda film som hyrdes kopierade man. Jag hade nog ett par hundra hemmakopierade vhs filmer. Ofta räckte ett 180 minutersband till två filmer. Hade en del 5 timmars band som gick att få plats med tre filmer på.
Var inte Longplay the shit ett tag?!:thinking::cool:
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Blodsoppen
FredrikR FredrikR skrev:
Var inte Longplay the shit ett tag?!:thinking::cool:
Jo det var nog så sant. Själv körde jag vanlig inspelning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.