Ja, det verkar inte bättre än ”Here we go again” med den där pandemin…
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Gaaaahhhh!!!! När man vigt semestern till att förbereda inför höstens utbyggnad, också… Person med ortopedisk stövel på benet i en hemmiljö med soffa och kudde i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
Fadai och 8 till
  • Laddar…
Nej, vad hände?
 
KristinaRT
Hälsenan?
 
EddieHansson
E echoboy skrev:
Gaaaahhhh!!!! När man vigt semestern till att förbereda inför höstens utbyggnad, också…[bild]
Ja nu kan du förbereda allt i lugn och ro utan att behöva göra massa annat ;):seenoevil:

PS.
Hoppas att det går bra med foten!
 
  • Gilla
joakim_j
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Nej, vad hände?
KristinaRT KristinaRT skrev:
Hälsenan?
Glömde för ett ögonblick bort att man fyller 40 i höst, och fick den briljanta idén att ta upp handbollsspelandet igen… Det blev ca. 35 minuter spelande, sen gav hälsenan upp.

Det positiva är väl att man får gott om tid att sitta med dokumentationen inför samrådet! :rofl:
 
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
KristinaRT
E echoboy skrev:
Glömde för ett ögonblick bort att man fyller 40 i höst, och fick den briljanta idén att ta upp handbollsspelandet igen… Det blev ca. 35 minuter spelande, sen gav hälsenan upp.

Det positiva är väl att man får gott om tid att sitta med dokumentationen inför samrådet! :rofl:
Du är inte den första (och inte sista, fast fotboll, padel är nog vanligare :) )… men fy så tråkigt. Önskar god bättring!

Och följ läkarnas/fysioteterapeuternas råd även om det känns som det går för långsamt ;)
 
Innebandy har jag hört kan vara ett problem också :oops:
Ta det lugnt är mitt bästa tips.. Jag tog ett år på mig innan jag var tillbaka 100%... Det är många delar av kroppen som behöver byggas upp sakta igen...
 
  • Gilla
KristinaRT
  • Laddar…
Gaah! I måndags blev jag kass med feber, hosta och snor. Hemma föräldraledig och försöker ta hand om två barn samtidigt.
I tisdags blir barnen sjuka.
Och nu är den bättre hälften sjuk, så nu får jag som är feberfri men trött och hostandes försöka ta hand om resten av familjen.
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
KristinaRT
13th Marine 13th Marine skrev:
Gaah! I måndags blev jag kass med feber, hosta och snor. Hemma föräldraledig och försöker ta hand om två barn samtidigt.
I tisdags blir barnen sjuka.
Och nu är den bättre hälften sjuk, så nu får jag som är feberfri men trött och hostandes försöka ta hand om resten av familjen.
Covid?
 
DHL...
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
KristinaRT KristinaRT skrev:
Covid?
Oklart.
Vi tror den bättre hälften hade det innan midsommar, så det känns inte som hon fått det igen.
 
Gaaaah! Fick en sketen installation nedtryckt i knät, med två obokade arbetsdagar kvar innan semestern. Så nu står man här och tittar på siffror och räknar sekunder.

E echoboy skrev:
Glömde för ett ögonblick bort att man fyller 40 i höst, och fick den briljanta idén att ta upp handbollsspelandet igen… Det blev ca. 35 minuter spelande, sen gav hälsenan upp.

Det positiva är väl att man får gott om tid att sitta med dokumentationen inför samrådet! :rofl:
En bekant 46-åring tog fram skateboarden förra sommaren, efter 30 års uppehåll. Hoppade runt på kryckor till augusti/september någon gång. Tror inte ens han lyckades sätta en ollie innan det blev snett. :rofl:
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
nino och 3 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Gaaaah! Fick en sketen installation nedtryckt i knät, med två obokade arbetsdagar kvar innan semestern. Så nu står man här och tittar på siffror och räknar sekunder.


En bekant 46-åring tog fram skateboarden förra sommaren, efter 30 års uppehåll. Hoppade runt på kryckor till augusti/september någon gång. Tror inte ens han lyckades sätta en ollie innan det blev snett. :rofl:
Man är ju lite lockad att ta fram äldsta grabbens typ oanvända Powell Peralta som ligger under hans säng, ja det var ju för svårt så han återgick till gejmandet...:rolleyes:
Men... Ja, man gör kanske klokt i att låta den ligga kvar under hans säng.. :oops::crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
dilemma och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Man är ju lite lockad att ta fram äldsta grabbens typ oanvända Powell Peralta som ligger under hans säng, ja det var ju för svårt så han återgick till gejmandet...:rolleyes:
Men... Ja, man gör kanske klokt i att låta den ligga kvar under hans säng.. :oops::crysmile:
Ingen minns en fegis.. :p
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.