K Krille4 skrev:
Jag förstår inte vad har med den här diskussionen att göra?

Vill du rent generellt kritisera allt i samhället och föra fram SD som lösningen på alla problem kan du väl ta den diskussionen på något annat forum.

/Krille
SD har inte lösningen och uppenbarligen inte du heller eftersom du får så mycket mothugg
 
MathiasS MathiasS skrev:
...nej det kan man tycka, och då kan vi välja melllan att inte göra någonting eller att göra lite eller lite mer. Och i det perspektivet är det ju inte så konstigt att vårdnadshavaren får lite hjälp på traven med ett staket eller ett poolskydd.
Lite löjligt att dra alla med pool i smutsen i en tråd som handlar om en förrymd 4 åring.

Har ni inte argument nog för att diskutera poolskydd i en egen tråd utan att behöva använda 4 åringar som ursäkt för era påståenden? Barnsligt.

Tror allt egentligen handlar om att ni sitter i en hyreslägenhet med familjen, lever på bidrag eller av annan anledning inte har råd med varken hund, villa eller volvo:crysmile:
 
  • Gilla
likblek
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Nu var det vi var på dessutom i havet, så vi hade troligtvis inte hört de så mycket ändå. Hade utkik i min båt, sen en kajak per skalle plus 2 gummibåtar.

Men även vuxna kan dö i en pool om det vill sig olyckligt.
Men om nu vuxna kan drunkna i grannens pool när de rymmer från jobbet räcker väl knappast ett staket på 0,9 m?:crysmile:
 
L lat skrev:
Så yttrar sig en som inte har koll på verkligheten.
Du kanske tom sympatiserar med de där föräldrarna som inte ens hade talat om att de hade en 2åring?
Varför skulle jag det?
Om du sköter ditt och ger faan i vad som händer för övrigt skulle vi ha en tryggare värld
 
  • Wow
lat
  • Laddar…
F
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Har fattat det med skydd men finns det inget ansvar hos förskolan?

Hade jag en unge skulle jag leva på vatten o bröd om så krävdes för att själv kunna ta hand om mitt barn.

Skulle faan våga lämna bort ungen till förskolan. Det skulle vara som att lämna ungen till en alkoholist
Gör dig själv, alla i din närhet och troligtvis hela landet en stor tjänst… sprid inte ditt DNA.
 
  • Gilla
Rasputitsa och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Gör dig själv, alla i din närhet och troligtvis hela landet en stor tjänst… sprid inte ditt DNA.
Försent.

Med ungar lite varstans i landet kommer vi få ordning igen och sätta såna som du bakom lås o bom där ni hör hemma med resten av sossepacket:crysmile::crysmile::crysmile:
 
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Lite löjligt att dra alla med pool i smutsen i en tråd som handlar om en förrymd 4 åring.

Har ni inte argument nog för att diskutera poolskydd i en egen tråd utan att behöva använda 4 åringar som ursäkt för era påståenden? Barnsligt.

Tror allt egentligen handlar om att ni sitter i en hyreslägenhet med familjen, lever på bidrag eller av annan anledning inte har råd med varken hund, villa eller volvo:crysmile:
Ok och där tog visst dina argument helt slut. :) Bättre kan du.

jag har själv pool sedan 10 år tillbaka, här i villan jag bor i. Hund finns det en också. Volvo har du dock rätt om, den kändes lite Svensson så jag sålde den och köpte en Audi istället. Kontant.
 
  • Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Men om nu vuxna kan drunkna i grannens pool när de rymmer från jobbet räcker väl knappast ett staket på 0,9 m?:crysmile:
Du tycker att hela händelsen var rolig?
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Ok och där tog visst dina argument helt slut. :) Bättre kan du.

jag har själv pool sedan 10 år tillbaka, här i villan jag bor i. Hund finns det en också. Volvo har du dock rätt om, den kändes lite Svensson så jag sålde den och köpte en Audi istället. Kontant.
Oj, en Audi. Vilken kille.

En Bil på skroten kan väll vem som helst köpa kontant

Men i villan jag bor i skrev du och det betyder ju att frugan tröttnat på dig för länge sedan om du ens haft nån.

Lägg ner nu
 
R Rkarlsson skrev:
Du tycker att hela händelsen var rolig?
Nä, men så urbota dumma skribenter
 
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Försent.

Med ungar lite varstans i landet kommer vi få ordning igen och sätta såna som du bakom lås o bom där ni hör hemma med resten av sossepacket:crysmile::crysmile::crysmile:
Du bara trollar. I inlägg #253 antyder du ju att du INTE har barn.
 
B b8q skrev:
Du bara trollar. I inlägg #253 antyder du ju att du INTE har barn.
Antyda är en sak. Om jag hade en fyraåring men hen är fem
 
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Oj, en Audi. Vilken kille.

En Bil på skroten kan väll vem som helst köpa kontant

Men i villan jag bor i skrev du och det betyder ju att frugan tröttnat på dig för länge sedan om du ens haft nån.

Lägg ner nu
nejdå vi bor hela familjen här. Fokusera istället på varför vi inte ska göra lite av det vi kan för att minska risken, vi gör ju det i alla andra sammanhang. Det var där du tappade bollen helt. Plocka upp den ock fortsätt att diskutera sakfrågan istället för nu gör du bara bort dig.
 
  • Gilla
likblek och 1 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
nejdå vi bor hela familjen här. Fokusera istället på varför vi inte ska göra lite av det vi kan för att minska risken, vi gör ju det i alla andra sammanhang. Det var där du tappade bollen helt. Plocka upp den ock fortsätt att diskutera sakfrågan istället för nu gör du bara bort dig.
Umgås med din familj då istället och lär dina barn lite vett och etikett. Tror din fru hellre ser dig med engagemang på henne än på Bygga hus.

Orkar inte med alla inkompetenta människor som måste använda ett forum för att få något vettigt gjort.

Tack o gonatt
 
Grizzlybjörnen123 Grizzlybjörnen123 skrev:
Umgås med din familj då istället och lär dina barn lite vett och etikett. Tror din fru hellre ser dig med engagemang på henne än på Bygga hus.

Orkar inte med alla inkompetenta människor som måste använda ett forum för att få något vettigt gjort.

Tack o gonatt
är det inte bara lättare att erkänna att logiken inte höll hela vägen för dig? Du håller ju med om det jag säger. Det skulle hedra dig mer att erkänna att det blev lite fel när du skrev de senaste tio i läggen.
 
  • Gilla
Mathias Märsta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.