3 246 läst · 34 svar
3k läst
34 svar
Quiz: Vad kan du om bolån?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 103 inlägg
Quiz: Vad kan du om bolån? https://www.byggahus.se/quiz/281-vad-kan-du-om-bolan
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 163 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 163 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 111 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 243 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 243 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 195 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Fast just nu har jag inga bolån alls...
Fast just nu har jag inga bolån alls...
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Jag måste nog bli bättre på att låna pengar.
Jag måste nog bli bättre på att låna pengar.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 381 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?
Denna gången hade jag alla rätt. Jag är lite arbetsskadad och sysslat med detta lite för länge.
Denna gången hade jag alla rätt. Jag är lite arbetsskadad och sysslat med detta lite för länge.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 326 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Ett läsfel och en chansning som inte gick hem.
Ett läsfel och en chansning som inte gick hem.