Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Men; så har jag ju inget bolån heller:cool:
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
K
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 111 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 116 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 195 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 236 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Fast just nu har jag inga bolån alls...:(
 
7/10.
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Jag måste nog bli bättre på att låna pengar. :thinking:
 
  • Älska
whak
  • Laddar…
Fråga 6. inget alternativ är rätt. Ränteavdrag på 30% ger att besparingen bara blir 11550kr/år
 
  • Gilla
Lidd och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 381 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?

Denna gången hade jag alla rätt. Jag är lite arbetsskadad och sysslat med detta lite för länge.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 326 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om bolån?"
Ett läsfel och en chansning som inte gick hem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.