Q
Q Adde byggahus skrev:
Jag får nog rensa cookies :D
Får också 984:- på google men 1004:- när jag klickar på länken.

1012:- nu . har nog klickat på länken för många gånger så amazons bot tror att jag är sugen :rofl:
 
  • Gilla
Chrlstlan och 1 till
  • Laddar…
A
  • Blå Makita DF012DSJ sladdlös borrskruvdragare med batteri och momentinställningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
A Alfons3301 skrev:
[bild]
[länk]
1363:- på amazon.se
 
  • Gilla
Alfons3301
  • Laddar…
  • Gilla
Skogsmusen
  • Laddar…
Hur funkar det där med prismatch på hornbach. Beställer ni från proffsmagasinet ändå eller ta ni skärmdump och sen beställer från hornbach?
 
O olofh skrev:
Hur funkar det där med prismatch på hornbach. Beställer ni från proffsmagasinet ändå eller ta ni skärmdump och sen beställer från hornbach?
Beställer från Hornbach och fyller sen i deras formulär på hemsidan, i vilket man kan bifoga skärmdump.
Fast oftast åker jag till det lokala varuhuset
 
Unikt namn
O olofh skrev:
Hur funkar det där med prismatch på hornbach. Beställer ni från proffsmagasinet ändå eller ta ni skärmdump och sen beställer från hornbach?
Köpte på Hornbach sedan denna formulär.
https://www.hornbach.se/shop/garanti/prisgaranti.html
(Man får inte söla när man fyller i, då får man göra om en gång till....)
 
  • Gilla
kniv
  • Laddar…
K
C Chentin skrev:
Beställer från Hornbach och fyller sen i deras formulär på hemsidan, i vilket man kan bifoga skärmdump.
Fast oftast åker jag till det lokala varuhuset
Sorry för OT, men aldrig prismatchat. Fyller man i formuläret online även fast man handlar i varuhuset eller ska man ta det på plats i kundtjänst (före eller efter köp i butiken)?
 
K kniv skrev:
Sorry för OT, men aldrig prismatchat. Fyller man i formuläret online även fast man handlar i varuhuset eller ska man ta det på plats i kundtjänst (före eller efter köp i butiken)?
När jag gjorde det i butik så tog jag det i kassan men man kan nog haffa någon som hör till avdelningen bara
 
K kniv skrev:
Sorry för OT, men aldrig prismatchat. Fyller man i formuläret online även fast man handlar i varuhuset eller ska man ta det på plats i kundtjänst (före eller efter köp i butiken)?
Ska du handla i varuhus måste du prata med en säljare innan köp, så får du med dig ett papper till kassan där det nya priset står.

nino nino skrev:
När jag gjorde det i butik så tog jag det i kassan men man kan nog haffa någon som hör till avdelningen bara
Har aldrig funkat för mig.
Blir alltid förpassad till någon säljare i butiken. Både innan köp och om jag några dagar senare hittar varann jag köpt till ett lägre pris någon annan stans.
 
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Q
Kollade på proffsmagasinet.se och priser på ett tiotal Makita verktyg som jag har bra priskoll på. Skulle tyvärr inte kalla det proffsmagasinet har för REA, inte utan prefix i alla fall...
 
  • Gilla
Tony Johansson1 och 2 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Ska du handla i varuhus måste du prata med en säljare innan köp, så får du med dig ett papper till kassan där det nya priset står.



Har aldrig funkat för mig.
Blir alltid förpassad till någon säljare i butiken. Både innan köp och om jag några dagar senare hittar varann jag köpt till ett lägre pris någon annan stans.
+1 på ovan.
Frågar man i kassan hänvisar de till säljare på respektive avdelning.
Är snällare mot sina medmänniskor bakom i kassakön att ha det klart också, tar en stund att prismatcha i butik.
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Kollade på proffsmagasinet.se och priser på ett tiotal Makita verktyg som jag har bra priskoll på. Skulle tyvärr inte kalla det proffsmagasinet har för REA, inte utan prefix i alla fall...
Jag kollade som hastigast om dom hade sänkt priset på DCG180z och det hade dom. En snabb titt på Hornbach gav vid handen att en prismatch var möjlig och den landade till slut på 1.590:- vilket får ses som prisvärt.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.