Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den praktiska veckopostlådan MP3500 Från Berglund. MP3500 kan ta emot både post och paket och med den flyttbara innerhyllan får din postlåda en flexibel volym, från 30 till 50 liter. HandStop-funktionen förhindrar objudna att ta ut post via inkastluckan. Postlådan har en stabil konstruktion som gör den tålig för skandinaviska väderförhållanden.
Värde: ca 1 900 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna postlåda MP3500, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Hur lång garanti har postlådan för genomrostning?
Svaret hittar du här: berglund-sweden.se
Vinnaren utses fredagen den 14 maj.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Berglunds. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
10år

Vi har byggt nytt hus och ska snart till att fixa iordning framsidan med uppfart till garage! Hade varit toppen att vinna en ny brevlåda
 
10 år
Köpte en ny låda med lås efter stöld av post. Men märks att brevbäraren är missnöjd med storleken. Ofta han vänt posten på tvären i protest eller nåt så lådan är ”full” med ett brev.
 
Antar att det är felaktigt datum…
10 år genomrostningsgaranti är det som gäller.

Tänkte lämna tillbaka exfruns brevlåda som hon fick i 40-års present och som blivit kvar här efter skilsmässan. Då behövs det in en ny skönhet på platsen och en MP3500 från Berglunds hade passat perfekt, både i storlek och framförallt snygghet.
 
10 år

behöver en låsbar postlåda som ingen kan slänga ned fyrverkerier i (som de gjort med min nuvarande)
 
Svar: 10 år

Med hopp om att sätta en ny standard i den rad av fyra som (miss)pryder vår och våra grannars samling av postlådor. Gammalt mäklarordspråk: ett hus är inte mer inbjudande än dess postlådas yttre.
 
10 års garanti !
Min veckopostlåda är både råpig, rostig och bucklig, eftersom snösvängen alltid lyckas toucha i min postlåda då jag ligger sist på gatan innan de svänger ut på nästa gata. Luckan för postutdelningen är också lös, och posten vägrar laga fast de slet sönder den i vintras.
Såå här behövs verkligen en ny fräsch postlåda.
Hoppas på turen, och då blir nog brevbäraren glad också !
 
Svar: 10 års garanti.

Motivering: min son beställer så mycket skräp på nätet, så en veckolåda är ett måste, tacksam om ni hjälper :)
 
Svar: 10 år

Vi bygger hus och inser att det är otroligt många kostnader som plockar på utanför det direkta husbygget. Är en rejäl, snygg och säker brevlåda är precis det vi behöver när vi ska bo på landet, där placering av brevlåda är en bra bit bort från huset.
 
Du behöver inte lägga ut adress och telefonnummer här i öppet forum, du kan lägga det på din profilsida istället :)
 
  • Gilla
FredrikaH
  • Laddar…
10 års genomrostningsgaranti

Motivering: Sedan vi köpte vårt hus har vi jobbat och slitit för att få fason på det. Främst inomhus då behovet varit störst där - vilket förstås har gått ut över utsidan. En rätt fin rabatt har vi fått till vid ingången, men postlådan (och mycket annat) är en sorglig syn och förfular hela miljön. Med en MP3500 skulle vi istället lyfta helhetsintrycket många snäpp, vilket vore oerhört välkommet!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den praktiska veckopostlådan MP3500 Från Berglund. MP3500 kan ta emot både post och paket och med den flyttbara innerhyllan får din postlåda en flexibel volym, från 30 till 50 liter. HandStop-funktionen förhindrar objudna att ta ut post via inkastluckan. Postlådan har en stabil konstruktion som gör den tålig för skandinaviska väderförhållanden.
Värde: ca 1 900 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna postlåda MP3500, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Hur lång garanti har postlådan för genomrostning?
Svaret hittar du här: berglund-sweden.se
Vinnaren utses fredagen den 14 maj.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Berglunds. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
10 år
Min nuvarande postlåda står och glappar med locket, ju mer det blåser och regnar, desto mer glappar den. Allt blir blött!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den praktiska veckopostlådan MP3500 Från Berglund. MP3500 kan ta emot både post och paket och med den flyttbara innerhyllan får din postlåda en flexibel volym, från 30 till 50 liter. HandStop-funktionen förhindrar objudna att ta ut post via inkastluckan. Postlådan har en stabil konstruktion som gör den tålig för skandinaviska väderförhållanden.
Värde: ca 1 900 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna postlåda MP3500, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Hur lång garanti har postlådan för genomrostning?
Svaret hittar du här: berglund-sweden.se
Vinnaren utses fredagen den 14 maj.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

!0 år garanti.
Snöröjarn var i farten så nu är det dags för en ny som syns lite bättre
[bild]
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Berglunds. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: 10 års garanti.

Alltså... vår vita plastlåda är ingen höjdare.
Den är ju dessutom inte ens vit, men det var den säkert några dagar när den blev uppsatt nån gång på 70-talet.
Plasten har blivit gulbeige av sol och oväder, plasten krackelerar i ytan så man ser ytsprickorna i svart, den läcker in vatten i infästningsskruvarna, och det växer gröna alger på den dessutom.
Den var inte vacker då när vi flyttade in för bortåt 30 år sedan, men "den ska vi ju snart byta ... "
Det är tamejtusan dags nu !
 
10år

Men jag vill inte vinna för jag vann en förra året :) så jag har låda i minst 9 år till
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Den här veckan kan du vinna den praktiska veckopostlådan MP3500 Från Berglund. MP3500 kan ta emot både post och paket och med den flyttbara innerhyllan får din postlåda en flexibel volym, från 30 till 50 liter. HandStop-funktionen förhindrar objudna att ta ut post via inkastluckan. Postlådan har en stabil konstruktion som gör den tålig för skandinaviska väderförhållanden.
Värde: ca 1 900 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera
varför just du ska vinna postlåda MP3500, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Hur lång garanti har postlådan för genomrostning?
Svaret hittar du här: berglund-sweden.se
Vinnaren utses fredagen den 14 maj.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinsten skickas till vinnaren direkt från Berglunds. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
Väldigt konstigt att jag får Bygghemmas nyhetsbrev 23 maj men ni har med en tävling där man skriver att om man vill ha chansen att vinna en fin postlåda så ska man svara på en fråga och skriva en motivation varför .
Sedan läser jag "vinnaren utses 14 maj". Varför ta med något i nyhetsbrevet som redan är inaktuellt? Eller har admin skrivit fel datum? VAD GÄLLER???
 
Redigerat:
  • Gilla
ullak40 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.