Eller en vanlig stor skruvmejsel som passar i hålet..
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Ja, eller låna.
Insexnycklar finns att köpa på t ex Clas Ohlsson och JULA. CO har en sats om 10 nycklar för 39:90 t ex
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
Men alltså kolla vad jag har :D ska bara förstå hur den näst längst upp till höger sätts fast på nåt handtag :D Öppen verktygslåda med uppsättning av hylsnycklar och handverktyg, inklusive en skiftnyckel och skruvmejslar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
F Funkisfia skrev:
Men alltså kolla vad jag har :D ska bara förstå hur den näst längst upp till höger sätts fast på nåt handtag :D[bild]
Se där! Tråkigt nog ser det ut som platsen som är tom i asken är den delen du behöver...
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
Nä läskigt undrar om jag vågar det här verkligen En person som håller i en skruvmejsel och justerar avloppet i en rostfri diskho underifrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det blev ju mycket bättre med hetvatten och diskmedel jag kanske ska låtsas som att jag aldrig kommer få problem igen :)
 
F Funkisfia skrev:
Nä läskigt undrar om jag vågar det här verkligen[bild]
Aha! du hade den delen som behövs!. Då är det bara att dra motsols, du kan troligen även använda nån av förlängarna i asken för att kunna jobba mer bekvämt.
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Se där! Tråkigt nog ser det ut som platsen som är tom i asken är den delen du behöver...
Ja eller hur jag som brukar vara så rädd om mina verktyg när jag hade hus
 
Har nån här gjort sånt här förut? Trillar allt sönder nu i min fina ho i min fina granitskiva dyrt var det och fint blev det:)
 
F Funkisfia skrev:
Har nån här gjort sånt här förut? Trillar allt sönder nu i min fina ho i min fina granitskiva dyrt var det och fint blev det:)
Skruva ur silen i vasken? Ja, det är tämligen vanligt, ingen fara med det vad jag kan se?
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
F Funkisfia skrev:
Har nån här gjort sånt här förut? Trillar allt sönder nu i min fina ho i min fina granitskiva dyrt var det och fint blev det:)
Du klarar det!
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
Alltså jag:D, alltså alla rören under ramlade ner, och det rann, och jag gjorde rent, först i tvättstället, och det tjorvade igen, så då lyfte jag på proppen och rensade det också:D, det var inte så svårt som jag trodde, och sen, hällde jag ut allt skräp i toan istället för det har jag lärt mig nu :Doch sen, höll jag på att dö för det var så tungt i köket att hålla i under och skruva över, och nu:Dska jag bara hålla koll så det inte läcker i köket för lyckades jag verkligen få det tätt bara så där:D

Varmt Tack Alla Duktiga Snälla :love::heart:
 
  • Gilla
Sven Hallberg och 1 till
  • Laddar…
F Funkisfia skrev:
Alltså jag:D, alltså alla rören under ramlade ner, och det rann, och jag gjorde rent, först i tvättstället, och det tjorvade igen, så då lyfte jag på proppen och rensade det också:D, det var inte så svårt som jag trodde, och sen, hällde jag ut allt skräp i toan istället för det har jag lärt mig nu :Doch sen, höll jag på att dö för det var så tungt i köket att hålla i under och skruva över, och nu:Dska jag bara hålla koll så det inte läcker i köket för lyckades jag verkligen få det tätt bara så där:D

Varmt Tack Alla Duktiga Snälla :love::heart:
Så du lyckades få bort stoppet till slut? Bra jobbat!
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
 
  • Gilla
Jorak och 3 till
  • Laddar…
F Funkisfia skrev:
Alltså jag:D, alltså alla rören under ramlade ner, och det rann, och jag gjorde rent, först i tvättstället, och det tjorvade igen, så då lyfte jag på proppen och rensade det också:D, det var inte så svårt som jag trodde, och sen, hällde jag ut allt skräp i toan istället för det har jag lärt mig nu :Doch sen, höll jag på att dö för det var så tungt i köket att hålla i under och skruva över, och nu:Dska jag bara hålla koll så det inte läcker i köket för lyckades jag verkligen få det tätt bara så där:D

Varmt Tack Alla Duktiga Snälla :love::heart:
Bra jobbat Fia !
 
  • Gilla
Funkisfia
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.