richardtenggren richardtenggren skrev:
Bli medlem i Blårök också då? ;)
Hehe nä, men hade en tanke på att åka Mamba till Mellsta.. ;)
Får bli KS50'n i värsta fall.:oops:
 
  • Gilla
Patrik440 och 2 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh!!!
Monterar en paviljong Palram Canopia Palermo 3600 och ska sätta på plastplupparna över bultarna.
I förteckningen över delar är det 96 stycken som det ska vara plus 6 i reserv. I verkligheten går det åt 104!!!
Hur kan man på en produkt som sålts i 10 år inte ändrat i bruksanvisning och ingående delar. Många borde ha klagat! Blir att ringa försäljaren. :rolleyes::geek::lying:
 
GAAAAHHHH!!!
När man lyckas få en reklamation godkänd av amazon för grabbens pjäxvärmare som pajjat och helt obetänksamt klipper de nya sulorna efter hans pjäxmått från denna säsongen som är slut nu :worried::worried::mad:.
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
GAAAAAAAHHHHHHHHH!

Dåligt drag i handfatet så skulle bara rensa vattenlåset innan gäster idag. Modell med vippa till proppen (som inte använts senaste 10 åren) och den plast muttern övergick i pulverform vid beröring. Bra drag i avloppet men extra strålen bakåt är ingen höjdare.

Handtaget till en vattenlås vipp-propp som förfallit till pulverform.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Hela stan är full av sozzar och röda flaggor. gaaaaaaaah
 
  • Haha
  • Gilla
Bart och 3 till
  • Laddar…
wildeside
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hela stan är full av sozzar och röda flaggor. gaaaaaaaah
:crysmile: tur man bor på landet då.:cool:
 
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 4 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hela stan är full av sozzar
Är den inte alltid det? :thinking:
 
S
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hela stan är full av sozzar och röda flaggor. gaaaaaaaah
Oroa dig inte, det är inte sossar.
Det är syndikalister, vänsterpartister, kommunister och andra också. (y)
 
  • Gilla
  • Haha
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är den inte alltid det? :thinking:
Inte samma koncentration som idag. Jag cyklade förbi onsdskans högborg (LO). Helt fullt med dom. Det är väl inrest pöbel också inte bara inhemsk.
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Hela stan är full av sozzar och röda flaggor. gaaaaaaaah
De demonstrerar. Mot sig själva, som vanligt :D
 
  • Gilla
  • Haha
Maledictus och 5 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
De demonstrerar. Mot sig själva, som vanligt :D
De vill kanske att de styrande hittar tillbaka till en vision för samhället, istället för att enbart förvalta. Vidare att utgångspunkten för denna vision är ett allmänintresse, istället för det med borgerligheten ofta förknippade särintresset.

För mig framstår det som progressiva önskemål och förhoppningar. Särskilt jämfört med den cynism som andra politiska strömningar präglas av.
 
Roffe_riff Roffe_riff skrev:
Särskilt jämfört med den cynism som andra politiska strömningar präglas av.
När den man protesterar mot är längst fram finns det nog två alternativ. Det av dem som inte baseras på cynism brukar innehålla betydligt mer springande än vad man brukar se denna dag.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
När den man protesterar mot är längst fram finns det nog två alternativ. Det av dem som inte baseras på cynism brukar innehålla betydligt mer springande än vad man brukar se denna dag.
Tyvärr var det lite för kryptiskt för mig.
 
H
När man bor mitt i stan och alla vägar fram till vår lägenhet är avspärrade pga 1 maj fram till 20 ikväll. Katter och trummor. Gahhhhahhhhhhhhh
 
  • Gilla
hapazard
  • Laddar…
H husdrommaren skrev:
När man bor mitt i stan och alla vägar fram till vår lägenhet är avspärrade pga 1 maj fram till 20 ikväll. Katter och trummor. Gahhhhahhhhhhhhh
Skaffa en röd bil så kan du smyga med i tåget..?
 
  • Gilla
Rubicon
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.