Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 623 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
Fanken oxå!
Bommade på sista frågan som jag kände var 50/50 sladdsamlare/plinthållare.
Tur att jag inte är elektriker…:rofl::p
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 803 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
Jag tycker fråga 7 var svårast för det fanns ingen bild men jag lyckades gissa rätt
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"

Varit elektriker i 5år men aldrig råkat på uttrycket ”torpedvattenpass” och det som tydligen hette ”flacktång” kallade vi ”plattång”…
 
kulle
Cheesen
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 860 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"
Innebär detta att jag får koppla själv då?
 
Cheesen
S Styrman_jansson skrev:
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"

Varit elektriker i 5år men aldrig råkat på uttrycket ”torpedvattenpass” och det som tydligen hette ”flacktång” kallade vi ”plattång”…
En av elektrikerna som kopplade vårt hus hade aldrig varken sett eller hört talas om en torped... (Efter att ha rättat till 6 uttag som var skitsnea så köpte han mitt torpedpass)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.