U
Redigerat av moderator:
S
Vad är skillnaden på en skaltång och avisoleringstång XXXXXX?
 
Redigerat av moderator:
U Utsliten och utdömd skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"

XXXXXX

Tack för synpunkterna! Jag bytte bild enligt ditt förslag och raderade det nu för att inte avslöja svaret.
 
useless useless skrev:
Vad är skillnaden på en skaltång och avisoleringstång XXXXXX?
Det var också en bra fråga. Raderade bilderna för att inte avslöja svaret och bytte bilden till en tång som otvivelaktigt är just det vi eftersöker.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det var också en bra fråga. Raderade bilderna för att inte avslöja svaret och bytte bilden till en tång som otvivelaktigt är just det vi eftersöker.
Det var väl inte direkt bilden som var missvisande, utan att alternativen är skaltång och avisoleringstång. I min värld är det i princip samma saker. Sen finns de lite mer avancerade avmantlingstängerna.
 
Det var inte den frågan som det handlade om. Det var den andra tångfrågan som hade en bild som enligt mig och uppenbarligen fler matchade på ett annat svar än det som ansågs rätt. Nu är uppenbarligen bilden bytt.
 
Nej. Det jag skrev i inlägg #4 avsåg skaltångsautomaten i fråga 6. Utsliten och utdömd skrev om den andra tången.
 
Okej, misstolkade citatet. Den andra tångbilden är också bytt.

Men den frågan du syftar på tycker jag att det fortfarande är samma typ av tång som tidigare.
 
Ja, det är bara en annan färg på den...
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 145 andra personer som har gjort quizet "Vad heter elektrikerns verktyg?"

Väldigt konstiga frågor får jag väl säga och jag anser också att svaret på tången är fel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.