Har provat lödstationen för 129kr.Jättebra ett
Klipp för det priset.(y)(y)
 
28 April är det dags för oss svetsnördar när årets variant av plasmabrännaren PPS 40 B3 med pilotlåga säljs. Förhoppningsvis säljs det nya slangpaketet som reservdel samtidigt för oss med tidigare varianter. Kostade 30 Euro på lidl.de för någon vecka sedan.
 
  • Gilla
Staggelito och 1 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
28 April är det dags för oss svetsnördar när årets variant av plasmabrännaren PPS 40 B3 med pilotlåga säljs. Förhoppningsvis säljs det nya slangpaketet som reservdel samtidigt för oss med tidigare varianter. Kostade 30 Euro på lidl.de för någon vecka sedan.
28..? Inte syns detta på reklamen ännu..? Har du inside information alltså?
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Den finns med i reklamen för nästa veckas verktyg.
 
A Anders243 skrev:
Den finns med i reklamen för nästa veckas verktyg.
Var då?
 
På sidan 23 i vecka 16 reklamblad finns en blänkare om vecka 17 plasmabrännare
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
A Anders243 skrev:
Jag kanske missförstår vad vi talar om... men i reklamen för nästa veckas verktyg finns denna bild:
[bild]

[länk]
Okej! Inget som de visar i appen! Och som jag tolkar det är det Reklam i reklambladet.
Skall bli spännande och se priset.
 
P poba53 skrev:
28 April är det dags för oss svetsnördar när årets variant av plasmabrännaren PPS 40 B3 med pilotlåga säljs. Förhoppningsvis säljs det nya slangpaketet som reservdel samtidigt för oss med tidigare varianter. Kostade 30 Euro på lidl.de för någon vecka sedan.
Vad är skillnaden mellan de olika slangpaketen?
Bara nyfiken!
 
Samma reklamblad i min app som på papper. Förhandsinfo eftersom det gäller ett kommande reklamblad.
 
N nissenhj skrev:
Vad är skillnaden mellan de olika slangpaketen?
Bara nyfiken!
Pilotlåga behöver inte jorda arbetsstycket, utan den har jorden i handtaget för att starta plasmabågen. Fördel om man ska kapa i rostigt, krokigt eller målat.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Nån som provat denna?
Mest rädd för att den är för klen och att man inte kan trycka utan att den stannar.
Parkside bänkslipmaskin med 2 sliprondeller för grov- och finslipning, grönt metallhölje och röda detaljer, prisskylt på 349 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Demmpa Demmpa skrev:
[länk]
[länk]
Hur menar du att man ska trycka? Jag själv brukar sällan använda något extremt tryck när jag slipar
 
W WFD skrev:
Hur menar du att man ska trycka? Jag själv brukar sällan använda något extremt tryck när jag slipar
Jag vet inte, det är inte jag som har skrivit inläggen, jag länkade bara till två inlägg, du får ställa frågan till aktuell person.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.