Fått fiber indraget till huset och har automatiskt blivit uppsignad på ett nytt abonnemang utan att jag har godkänt det? Herregud vad knäppt.
 
  • Haha
claym
  • Laddar…
ådal ådal skrev:
Fått fiber indraget till huset och har automatiskt blivit uppsignad på ett nytt abonnemang utan att jag har godkänt det? Herregud vad knäppt.
Men ingick inte det i dealen när du tecknade dig för fiber?
 
K Kane skrev:
Men ingick inte det i dealen när du tecknade dig för fiber?
Lite otydlig, hyrserätt. Till min lägenhet och 14 grannar. Kundtjänsten kunde inte heller svara på vad som hade hänt :confused:
 
Inte Gaaahh!! Ringde till Telia igår och 2 miljarder före mig i kön. Trodde jag knappade rätt men hamnade hos företag, blev omkopplad till privat och tydligen hoppade kön för nån svarade inom 1 minut.
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Mer GAAAAHHHH ?

Jag var inte helt nöjd med svaret från Telia och att de hade stängt ärendet. Jag sur.

Skrev tillbaka där jag påpekade vissa brister i deras hantering både via hemsidan och övriga kanaler.

Nu ska jag få tillbaka de pengar som är inbetalade på kontantkortet, dock inte de 49 kr för 0,5 Gb surf som gäller en månad.

Det kan jag leva med.

Meeeeen....

Pengarna kan jag kräva tillbaka när mitt kontantkort är avslutat och avaktiverat SAMT har varit inaktivt i 12 månader.

GAAAAHHHHHH!

Kan det möjligen vara en affärsidé att kunderna då har glömt skiten?

Inte jag, jag är långsint som en skadad elefant... :)
Kameler är ännu mera långsinta. Det var en kamel som bet en gubbe på en marknad 25 år, efter den såg gubben som hade kamelen när den var liten.
 
V Ville_Vessla skrev:
Inte Gaaahh!! Ringde till Telia igår och 2 miljarder före mig i kön. Trodde jag knappade rätt men hamnade hos företag, blev omkopplad till privat och tydligen hoppade kön för nån svarade inom 1 minut.
första aprill skämt ? :thinking:
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
C cazet skrev:
första aprill skämt ? :thinking:
Fast borde inte ett aprilskämt ha ett uns av trovärdighet?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Fast borde inte ett aprilskämt ha ett uns av trovärdighet?
Även fast jag har ju lite synpunkter på Telia så ska de faktiskt ha cred för att de faktiskt har svarat fort de senaste gångerna jag har behövt prata med dem. Att det sedan inte har funkat med det tekniska är ju en helt annan sak...
 
Får nog ta tillbaka mott GAAAAAHHHHH!

Golvläggaren har varit hemma idag och flytspacklat. Mattan kommer upp på tisdag, underbart :D
 
P Pappa1986 skrev:
Får nog ta tillbaka mott GAAAAAHHHHH!
Golvläggaren har varit hemma idag och flytspacklat. Mattan kommer upp på tisdag, underbart :D
Det är helt rätt att ta ut glädjen i förskott för på tisdag kanske du skriker GAAAAAHHHHH när du till slut inser att mattan inte kommer som utlovat...
 
  • Haha
  • Gilla
Pappa1986 och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det är helt rätt att ta ut glädjen i förskott för på tisdag kanske du skriker GAAAAAHHHHH när du till slut inser att mattan inte kommer som utlovat...
Jag hör av mig :crysmile: haha
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Behövde aldrig skrika, han kom. Ringde rörmokaren och han kommer imon och slutför. Det flyter på bra nu :D:cool:
 
  • Haha
1
  • Laddar…
A
P Pappa1986 skrev:
Behövde aldrig skrika, han kom. Ringde rörmokaren och han kommer imon och slutför. Det flyter på bra nu :D:cool:
lugn.. lugnet före stormen ;)
 
  • Haha
Pappa1986
  • Laddar…
A
åker iväg och hämtar paketet till yngsta sonen som fyller år idag..

Ska slå in presenten...
Vad får jag se att känd leksaksbutik på nätet säljer ifrån?

Kartong med logotyp och kontaktinformation till PP POLESIE JV, LTD., en leksakstillverkare från Belarus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Belarus...

GAAAHHH.
förbannade marknad... :thumbdown:
 
  • Arg
Skip6711 och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
åker iväg och hämtar paketet till yngsta sonen som fyller år idag..

Ska slå in presenten...
Vad får jag se att känd leksaksbutik på nätet säljer ifrån?

[bild]
Belarus...

GAAAHHH.
förbannade marknad... :thumbdown:
Trodde inte du bojkottade… Men allvarligt talat, sånt här ryker nog så fort det blir uppmärksammat, så även en vitrysk tillverkare av plastleksaker lär nog känna av sanktionerna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.