922 628 läst · 9 459 svar
923k läst
9,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Inte Gaaahh!! Ringde till Telia igår och 2 miljarder före mig i kön. Trodde jag knappade rätt men hamnade hos företag, blev omkopplad till privat och tydligen hoppade kön för nån svarade inom 1 minut.
Kameler är ännu mera långsinta. Det var en kamel som bet en gubbe på en marknad 25 år, efter den såg gubben som hade kamelen när den var liten.S Saelen skrev:Mer GAAAAHHHH ?
Jag var inte helt nöjd med svaret från Telia och att de hade stängt ärendet. Jag sur.
Skrev tillbaka där jag påpekade vissa brister i deras hantering både via hemsidan och övriga kanaler.
Nu ska jag få tillbaka de pengar som är inbetalade på kontantkortet, dock inte de 49 kr för 0,5 Gb surf som gäller en månad.
Det kan jag leva med.
Meeeeen....
Pengarna kan jag kräva tillbaka när mitt kontantkort är avslutat och avaktiverat SAMT har varit inaktivt i 12 månader.
GAAAAHHHHHH!
Kan det möjligen vara en affärsidé att kunderna då har glömt skiten?
Inte jag, jag är långsint som en skadad elefant...
Även fast jag har ju lite synpunkter på Telia så ska de faktiskt ha cred för att de faktiskt har svarat fort de senaste gångerna jag har behövt prata med dem. Att det sedan inte har funkat med det tekniska är ju en helt annan sak...Alfredo skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 430 inlägg
Trodde inte du bojkottade… Men allvarligt talat, sånt här ryker nog så fort det blir uppmärksammat, så även en vitrysk tillverkare av plastleksaker lär nog känna av sanktionerna.Maskintok skrev: