Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 205 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 231 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 617 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 245 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 783 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Tobzter
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 786 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 93 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Sjutton, jag är bra på det här. >Klappar mig på axeln
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 825 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
kulle
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 847 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
:geek:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 955 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 965 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"

Men den bakåtsträvande språkfascisten i mig måste påpeka att quizet faktiskt handlar om att bjuda, eller lägga bud! Varför har j:et börjat försvinna allt mer? Mera j åt folket! (Buda är ju när man skickar något med bud. I auktioner bjuder man.)
 
A
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 991 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"

Första gången jag fått alla rätt lönar sig att ha förlorat typ 20 budgivningar
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 397 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.