Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 168 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Och när man segrat i budandet tar man sig en
budweiser-bottle-picture-id458603173:cool:
 
  • Gilla
Emil_K
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"

Kan tydligen lägga bud på hus :coffee:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 175 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 187 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"

Woho, första fullpotten!
 
pdov
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"

Har inte koll på vad docenter hit och dit krattar ner men det har inte hindrat mig från att vinna ett par budgivningar.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 219 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
nikasp
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 391 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 481 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Ja har inte köpt så många hus, men de jag bjudit på har jag fått. Men beror nog mer på att det varit rätt prisläge, nu när jag ser kostnader o tid för renoveringar kan jag tycka att jag varit lite feg och borde provat buda på hus i högre prisklass.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 193 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 515 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.