Hidden decking system står bokstäverna för. Är på gång att bygga ett trädäck för min badpool. Vore bra med ett sådant här verktyg, när skruvarna inte kan resa upp och göra hål i poolen.
 
Svar: Hidden Decking System

Ska bygga ca 80 kvm trädäck i vår/sommar och eftersom jag är skeptisk till detta verktyg , hur lättanvänt det ska vara och hur fint slutresultatet ska bli så hade detta varit ett bra sätt att bli övertygad och lämna allt vad standard trallskurv heter för all framtid.
 
HDS står för Hidden Decking System.
Arbetar just nu (under lunch och kväll) med att gräva ut grunden till mitt framtida trädäck. Jag har sett detta verktyg på flera ställen, senast i villatidningen som skickades hem... Är minst sagt sugen på att använda den på trädäcket, speciellt med tanke på reduceringen i flisor!
Jag hoppas jag ges möjligheten genom denna tävling, annars kommer jag stå där i hyllorna på byggvaruhandlen och vela... :)

Tack!
 
Svar: Det står för Hidden Decking System

Ska hjälpa sonen i sommar med ett stort trädäck +200 kvm och dold skruvning vore mumma att bidra med.
 
H D S = Hidden Decking System !


Detta drömverktyg har man ju sneglat på en tid men ännu inte införskaffat ,,, så det vore ju fantastiskt att bli ägare till detta !!!
Mvh från Skåne !
 
Svar: HDS = Hidden Decking System

Barn och djur springer barfota hela somrarna och det blir en del fliser som plockas ut hela tiden. Det hade varit helt fantastiskt att i sommar kunna lägga om trallen med detta hjälpmedel för att minimera framtida flis-borttagning :)
 
Hidden Decking System

Har en annalkande dränering som skall utföras, vilket gör att den gamla altanen måste bort.
Vet att det aldrig är en populär sak då alla tre barnen vill leka där ute och sambon gillar solen. Så ju snabbare och enklare vi får upp den nya altanen med så lite risk för flisor för små fötter och händer desto bättre.
Oavsett kommer jag troligen köra på detta system då det ser bra ut och utförandet är enkelt och säkert. Väl värt pengarna.
 
Hidden Decking System.

Ska i vår/sommar bygga en ca 100 kvm stort trädäck samt ett uterum.
Jag vill vinna därför att jag självklart vill ha kvarterets snyggaste däck och uterum, och det får jag ju med hjälp av ESSVE HDS!
 
Svar: Hidden Decking System
Undersidan av en däckkonstruktion med träbjälklag som använder vinkeljärn för att fästa träplankor. Vinkeljärnen börjar ta slut så kanske bättre att använda en sådan här grej från essve:crysmile:
 
Svar: HIDDEN DECKING SYSTEM

Vår trätrallsaltan trallar inte längre, nu är det mest gnäll "Varför gööör du så här?! Ta haaand om mig, är du snäll!!" Känner att jag måste göra en god gärning NU på en gång. Annars blir det snart inte ens någon mer klagosång. Byta de flesta brädorna och fixa till, sen lever den i många år till.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Hidden Decking System

Om man vill byta en bräda mitt i, kan man göra det utan att ta bort alla före den man behöver byta?
 
Hidden Decking System är svaret
I vår byggs en liten pool här och det gamla däcket skall bytas ut och trädäck runt poolen skall byggas ca 85 kvm.

Har beställt trall hyvlat med en svag rundning och det skall skruvas med HDS
Så detta hade ju passat mig perfekt.
Tack
Cristina
 
Hidden Decking System
Har alltid använt Essve till alla utom- och inomhusprojekt, och alltid varit nöjd. Kvalitet som man kan lita på. Har dock aldrig testat HDS, men det hade passat perfekt till nya trädäcket!
 
Hidden Decking System

Det bästa med huset när vi köpte det för två år sen var altanen. Så klart visade sig snart att vi var tvungna att göra om dräneringen då källaren möglade. Därför fick vi även riva altanen. Tomt och tråkigt har det varit. Nu har vi torrt och mögelfritt i källaren och altanen ska byggas upp igen, och den ska bli nåt så inåta tusan snygg. Alltså långt bättre än den tidigare dito. Synliga skruvar är inte förenligt med denna målbild!
 
HDS=Hidden Decking System
70 kvm spikad trätrall skall bytas ut. Till det projektet är HDS precis vad jag behöver så att:
Flisor i fötter, tassar och barnpool blir ett minne blott
då altan med dold träskruv från ESSVE läggs på vår lott.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.