Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 823 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 107 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 732 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Men jag håller inte med om att ”briketter” skulle vara bättre än stickor och lite näver
 
Redigerat:
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 185 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 201 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag svarade fel på fråga nummer två för WTF menade dom med briketter? Dom menade alltså tändkuber...

Frågan formulerad för att kollra bort en och få en tänka på grillbriketter....
 
  • Gilla
GVR4
  • Laddar…
G GVR4 skrev:
Ja tändvätska brukar man ju inte rekommendera. Men det går ju iaf få eld på. Hade dom skrivit tändbriketter hade det ju inte varit nått att tveka över.
Jag tänkte du får inte fyr i en brikett utan tändvätska eller startskorsten, som då brukar startas med tidningspapper. Så det kan inte vara brikett eller tändvätska... Då måste det va tidningspapper tänkte jag.
 
  • Gilla
GVR4
  • Laddar…
K
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 938 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 940 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Eldningsexpert tydligen!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 014 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 538 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
C
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 613 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.