Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 817 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 303 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 936 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 090 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Jag kan!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 561 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
Fick fel på frågan där det gällde mängden nödvändig luft, men det är ju diskutabelt om en liten eld kräver mer luft än en stor. Jag anser ju att en stor eld kräver mer syre, men det gör inte Quiz-makaren. Att sedan en stor eld lättare suger in luft genom mindre hål/springor p.g.a. varma gaser i skorstenen, är ju något annat.
 
Redigerat:
  • Gilla
Bombus pratorum
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 119 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 167 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 633 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 791 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 015 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 433 andra personer som har gjort quizet "Kan du elda i kaminen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.