Den här veckan tävlar vi om ett presentkort hos Byggahus.se Shop där vinnaren kan välja produkter fritt till ett värde av 2000 kr. Smarta verktyg, böcker, prylar till hemmet m.m.

Kollage av byggverktyg: borrning av gångjärn, såghjälpmedel och användning av plattång.

Värde: 2000 kr

Så här tävlar du:
1. Besvara frågan nedan.
2. Motivera varför just du ska vinna presentkortet.

Skriv svaret längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilken eller vilka produkter hade du valt från Byggahus.se Shop om du hade vunnit 2000 kr i presentkort?

Du hittar shoppen här: Byggahus.se Shop

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Brasse22
  • Laddar…
Den var lätt, jag hade köpt mig en vedklyv och brandsläckare! Den första som present till svärfar och den andra till oss själva.
Svärfar börjar bli lite ostadig men önskar fortfarande kunna elda i öppna spisen ibland, istället för att han ska hålla på och balansera pinnarna på huggkubben och måtta med yxan vore detta en klar förbättring!
 
Jag hade köpt en Looftlighter X.

Min motivering är att jag villhöver en men prislappen är extremt avskräckande :rofl:
 
Alla vet att man inte kan ha för många tvingar! Så jag hade köpt Bessey snabbtvingar för hela slanten, så mina halvtrasiga från classe kunde få gått i pension. :)
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Jag skulle köpa produkter från Zacky och boken om byggnadsvård.
Är inne på min andra Zacky för bilen, den första gnagde mössen hål på och den jag använder nu är sprucken i en söm och klämmorna är trasiga.
Välanvänd mao.
Zacky för löv och annat bös är toppenbra och går också åt.
Är på vår kommunala tipp så ofta att personalen brukar komma fram och förundras över hur mycket jag lyckas trycka in i min inte allt för stora bil.
Det här var den förra bilen innan jag hade Zacky och den nya är jag lite mer rädd om.
Bagageutrymmet i en bil överfyllt med löv och växtavfall.
 
Redigerat:
Hade köpt vedklyv paket original, samt wolfcrafts hörnspännare och vinkelväxlare!
 
Zacky med lövhänder skulle underlätta mitt liv så mycket just nu. Har en trädgård som fått växa lite som den vill de senaste 5 åren och nu är det dags att tämja den igen. Finns så mycket i er shop som är bra när man precis köpt sitt första hus men pengarna räcker inte riktigt till allt.
 
X
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi om ett presentkort hos Byggahus.se Shop där vinnaren kan välja produkter fritt till ett värde av 2000 kr. Smarta verktyg, böcker, prylar till hemmet m.m.

[bild]

Värde: 2000 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna presentkortet, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilken eller vilka produkter hade du valt från Byggahus.se Shop om du hade vunnit 2000 kr i presentkort?

Du hittar shoppen här: Byggahus.se Shop

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Har valt att lägga till några jiggar, lite nya mejslar och tvingar till verktygshögen. Saknar en del av detta så skulle underlätta under köksrenoveringen som jag håller på med just nu, bland annat.
 
Jag hade köpt en
Tipi 147 perfekt till våren och vår nya uteplats
 
j.f.s
Jag hade köpt:
Listjiggen
Fogformaren
Bitssats Wera Tool-Check Plus
Insexnyckelsats med hållfunktion Wera
Enhandstvingsats EZM EZL 4-pack Bessey


Motiveringen är att jag har svårt att tänka när det kommer till listning vilket gjort att jag får foga mycket och tvinga mig själv till att göra jobbet. Kanske skulle det gå enklare att bitsa ihop och hålla fast vid uppdraget med listning. Listigt!?
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi om ett presentkort hos Byggahus.se Shop där vinnaren kan välja produkter fritt till ett värde av 2000 kr. Smarta verktyg, böcker, prylar till hemmet m.m.

[bild]

Värde: 2000 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna presentkortet, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilken eller vilka produkter hade du valt från Byggahus.se Shop om du hade vunnit 2000 kr i presentkort?

Du hittar shoppen här: Byggahus.se Shop

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Svar: Stora boken om byggnadsvård, enhandstvingsats EZM och fogpistol med droppstopp

Motivering: Boken ger mig tips och råd vid renovering av stugan och tviingarna underlätter på alla sätt att hålla saker och ting på plats när sågar och borrar. Fogpistol med roppstopp är bara ett måste, vet inte hur många gånger jag råkat ut för att fogpistolen fortsätter att mata ut fog trots att man släppt spärren.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi om ett presentkort hos Byggahus.se Shop där vinnaren kan välja produkter fritt till ett värde av 2000 kr. Smarta verktyg, böcker, prylar till hemmet m.m.

[bild]

Värde: 2000 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna presentkortet, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilken eller vilka produkter hade du valt från Byggahus.se Shop om du hade vunnit 2000 kr i presentkort?

Du hittar shoppen här: Byggahus.se Shop

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Jag hade köpt mig en gerlåda, en japansåg, en enhandstving och två matchande T-shirts till mig o min sambo inför kommande byggprojekt ☀️☀️☀️☀️Ja och boken om trädgårdsdesign! Höll på att glömma
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi om ett presentkort hos Byggahus.se Shop där vinnaren kan välja produkter fritt till ett värde av 2000 kr. Smarta verktyg, böcker, prylar till hemmet m.m.

[bild]

Värde: 2000 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna presentkortet, längst ner i den här tråden.

Fråga: Vilken eller vilka produkter hade du valt från Byggahus.se Shop om du hade vunnit 2000 kr i presentkort?

Du hittar shoppen här: Byggahus.se Shop

OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
Jag har ganska mycket verktyg så jag vill ha pengarna så att jag kan skicka till ukraina
 
Några kompakta Wera kraftverktyg till båten vore helt underbart att vinna.

När arbete sker på en äldre båt måste verktygen fungera, allra helt om det sker ett haveri till sjöss.
Dom ska vara starka, kompakta och lätta att förvara, precis som Weras.
Sen behöver jag också några grispittar för att rädda situationen när verktygen är för starka…:oops:

https://shop.byggahus.se/collections/smarta-verktyg/products/rennsteig-skruvutdragarsats
https://shop.byggahus.se/products/wera-tool-check-plus-bitssats?_pos=4&_sid=0ccb8dd86&_ss=r
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.