Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 262 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 492 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 545 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
:cool:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 547 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Kan du byta rör? [länk]

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Enligt quizet ja, i verkligheten nej.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 308 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 689 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
D Daniel 109 skrev:
Golvbrunnar har alltid ett vattenlås.
Det beror väl på hur man ser det? En spygatt mynnar ju vanligen till slut ut i en brunn MED ett vattenlås även om spygatten i sig saknar ett. Men det finns också scenarion där så inte är fallet. Tex en brunn i källartrappa utomhus som är kopplad till en stenkista. Eller en brunn i ett garage kopplad till en oljeavskiljare.
 
  • Gilla
Purre
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 825 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 526 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Trevligt
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 591 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
M
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 071 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Men svaret på vart förbindelsepunkten ligger är bara en rekomendation. Jag skulle nog säga att dom flesta jobben vi gör så ligger den 1m från tomtgräns.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 651 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 183 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.