Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 241 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 243 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Backventiler har inget med kulventiler att göra, även om de han ha en kula.
Golvbrunnar har alltid ett vattenlås.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Borde vara 10 av 10, man börjar väl ändå med att försöka borra sönder skruvskallarna innan man slår sönder toastolen, eller?
Vem vill ha en massa porslinssplitter runt sig?
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 297 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 324 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Plättlätt... :)
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 67 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 372 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Men så har jag kopplat alla rör i huset dom senaste 40 åren, utom Fjärrvärme rör som måste hårdlödas och provtryckas.
Leif i Skåne
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Haha 9 av 10 för jag inte ville slå sönder toalettstolen ;)(y)

(vilket vi heller inte gjorde när vår toa satt fast och skruvarna va kaputt)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 228 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Ett slarvfel från full pott
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 425 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 428 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 449 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.