Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Var relativt lätta frågor kan jag tycka, den om toastolen var lite rolig, men jag saknade lite andra alternativ där som att "borra ur skruven" tex :)
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är förvånande i quizet "Kan du byta rör?"

Jag visste det! Man behöver egentligen inte kunna något för att få en massa rätt...
Fick fel på fråga 2 var förbindelsepunkten ligger, trodde den ligger i tomtgränsen. Vi har ju en avstängningsventil precis på vår gräns.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet.

Haha. Då är det bara att börja fixa nu! Hör av mig om en vecka med frågor om mina nya vattenskador.
 
  • Gilla
  • Haha
J Vos och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Lätt som en plätt :D
 
O
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 38 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Hade fel på förbindelse punkt då min är på min tomt.
 
Hus tomte
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

nu blev ja röris oxå:crysmile:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 88 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 107 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
Äntligen!
 
harry73
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"

Trodde att det skulle finnas bättre sätt än att slå sönder toastolen
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
"
Full pott, du är en expert!
"
Så nu kan jag kalla mig expert på att byta rör också? ;)
 
S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
A
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 74 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 91 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta rör?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.