Hej,

Tänkte höra om det finns nån som hjälpa mig?

Har fått denna meddelande E:00 på skärmen. Får den när tvättmaskinen är klart. Dock den dyker upp ibland och måste stänga av maskinen för att den ska försvinna.

har sökt men hittar ingen riktigt svar vad man ska göra.

tack i förhand
 
  • Tvättmaskinsdisplay visar felmeddelandet E:00 efter avslutad tvätt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Den säger att inget är fel men har hamnat i nån testmode, kanske av nått barn som vridig flitigt på kontrollerna
 
H håbbe1961 skrev:
Den säger att inget är fel men har hamnat i nån testmode, kanske av nått barn som vridig flitigt på kontrollerna
Tack för svaret. Hur löser jag att den försvinner. Står inget i handboken om det
 
H håbbe1961 skrev:
Finns en luddig variant på
[länk]
testade men det är inte samma maskin som på bilden iallafall inte snurrande saken
 
  • Närbild av en tvättmaskins kontrollpanel och programväljarknapp med textade tvättprogram.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lost här men finns andra som kanske vet, e00 verkar också visas när den inte har annat att ta till. I min värld att styrkort strular. Har du provat dra ur stickpropp o vänta några minuter innan man kör igen i hopp om att nått nollställs i styrkortet.
 
H håbbe1961 skrev:
Lost här men finns andra som kanske vet, e00 verkar också visas när den inte har annat att ta till. I min värld att styrkort strular. Har du provat dra ur stickpropp o vänta några minuter innan man kör igen i hopp om att nått nollställs i styrkortet.

Testade att dra sladden ur under natten men dagen där på var det samma sak.
 
S Sejos skrev:
Testade att dra sladden ur under natten men dagen där på var det samma sak.
Du har väl garanti på maskinen så ring deras service. Inte så snabba men de kan säkerligen hjälpa dig om några veckor.
 
Hej! Löstes problemet någon gång?
 
S StevieGee skrev:
Hej! Löstes problemet någon gång?
Hej jag har samma problem, så fick du nån rätsida på det?
 
B bjolu skrev:
Hej jag har samma problem, så fick du nån rätsida på det?
Öppnade påfyllningsfacket och gjorde rent grundligt inne vid idos-pumparna.
Gjorde en norsk reset (strömlös 30 min) och sen var problemet borta.
Använder inte i-dos utan bara det manuella facket numera. Inga problem sedan dess .
 
Va trist, provade det men utan framgång, tack ändå
 
Hur gammal är maskinen ?
 
Skulle nog påstå att maskinen är 5 år - så ingen garanti längre. Maskinen fungerar som den ska så när som på att den alltid visar E:00 efter tvättprogrammet
 
Och den tar inte tvättmedel ?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.