Alfredo Alfredo skrev:
Fast inte i butik som jag förstår det utan bara på nätet.
Fast i praktiken även "i butik" om man så vill. Jag gjorde nyss ett nätköp från Classe där jag beställde och betalade på nätet men valde leverans till butik. Ca 20 minuter efter beställning/betalning fick jag SMS om att beställningen fanns att hämta i den butik jag valt så skillnaden mot ett rent butiksköp är verkligen hårfin.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
O Octavianus skrev:
[länk]

Kan tipsa om dessa. Köpte själv två och har bara packat upp dem men känns prisvärda. Lite låga bara men ändå ok.
Mycket bra tips! Köpte två.
Men angående höjden, så är det väl höj- och sänkbara: 61,5–81,7 cm enligt Jula?

De finns under andra namn också. På Bauhaus heter de "Diggers": https://www.bauhaus.se/sagbock-diggers-stal-600kg

På Amazon: "Stier", där de får 4,7 i medelbetyg med 268 röster och det är högt. Så de bör vara riktigt bra.
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
G Gudahov skrev:
Amazon: "Stier", där de får 4,7 i medelbetyg med 268 röster och det är högt. Så de bör vara riktigt bra.
Har du någon länk till bockarna på Amazon?
 
O Octavianus skrev:
[länk]

Kan tipsa om dessa. Köpte själv två och har bara packat upp dem men känns prisvärda. Lite låga bara men ändå ok.

Ska hårdtesta dem på ett jobb i veckan så får man se hur nöjd man e sen.
Synd att dom var slut online och i de närmaste varuhusen. Ingen lust att köra en timme för att ev knnipa ett par.
Bra tips!!
 
G Gudahov skrev:
[länk]
Den länken ger mig:

Skärmdump av ett meddelande om att leveransplatsen är utanför säljarens leveransområde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kanske fungerar bättre i södra Sverige?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Den länken ger mig:
[bild]
Kanske fungerar bättre i södra Sverige?
Fungerar utan anmärkning för mig, men så bor jag ju söder om Dalälven …
 
fahlis fahlis skrev:
Fungerar utan anmärkning för mig, men så bor jag ju söder om Dalälven …
Ja alltså länken fungerar även för mig men de verkar inte vilja leverera till mig. Märkligt om de enbart levererar till vissa delar av Sverige men så är det kanske ibland?

Röd hopfällbar arbetsbock märkt STIER, justerbar höjd, på en onlineförsäljningssida, ej tillgänglig för leverans till viss plats.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Ja alltså länken fungerar även för mig men de verkar inte vilja leverera till mig. Märkligt om de enbart levererar till vissa delar av Sverige men så är det kanske ibland?

[bild]
Jag får också samma svar, bor i södra Sverige.
 
Var det inte bara för att visa recensioner som det jämfördes med Amazon? Där är de ju inte i nuläget direkt billiga.
 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
Var det inte bara för att visa recensioner som det jämfördes med Amazon? Där är de ju inte i nuläget direkt billiga.
"Normalt" pris på Amazon är ca 1000kr styck så för 350kr på Jula går ses som superklipp.
Får upp samma felmeddelande även med prime, då det är en privat säljare och inte Amazon som säljer. Bor söder om Göteborg.
 
  • Gilla
vanpire
  • Laddar…
Tack. Var o köpte 2 bockar på jula. Har inte packat upp utan hamnar på bra att ha hyllan men ser fram emot nästa projekt när man slipper svära över dåliga lösningar
 
O Octavianus skrev:
[länk]

Kan tipsa om dessa. Köpte själv två och har bara packat upp dem men känns prisvärda. Lite låga bara men ändå ok.

Ska hårdtesta dem på ett jobb i veckan så får man se hur nöjd man e sen.
Bugar & bockar för tipset, blev två som hamna på kommande projekt hyllan, med dessa så klarar jag mig troligtvis resten av livet och kan skänka till kommande generation;).
 
S Skogsmusen skrev:
Bugar & bockar för tipset, blev två som hamna på kommande projekt hyllan, med dessa så klarar jag mig troligtvis resten av livet och kan skänka till kommande generation;).
Även jag lyckades knipa fyra stycken. Test får anstå till våren. Tack för tips!
 
  • Gilla
vanpire
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Den länken ger mig:

[bild]

Kanske fungerar bättre i södra Sverige?
Får samma meddelande. Jag länkade bara så att man kan se att de finns under ett större märke än Julas och se att de får bra betyg. Älskar att läsa lite recensioner innan köp av verktyg.
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.