jag tror det är komunal mark
 
Vem äger bryggan då ? Och helikopeterplattan? Kommunen ?
 
Servitut för brygga? Finns ingen information i annonsen, lite bristfällig information där. Helikoptern är inhyrd för bilderna.
 
Täby kommun äger marken runt vattnet m.m. Förmodligen servitut på bryggor m.m för samtliga fastighetsägare...
Satellitbild över ett bostadsområde vid vattnet med markerade gränser för servitut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Svensson86
  • Laddar…
Finns med på hemnetknarkarna på instagram, för sin oerhört eh... smakfullt inredda toalett, med skinnsoffa och plastklängrankor? Självklart vill man inte avsluta en intressant diskussion bara för att ena parten behöver utföra sina behov utan man följer givetvis med och då bör man sitta bekvämt. :thinking:

Badrum med röd toalett, bidé, skinnsoffa och plastklätterväxter på väggarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Bromma1927 och 6 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Finns med på hemnetknarkarna på instagram, för sin oerhört eh... smakfullt inredda toalett, med skinnsoffa och plastklängrankor? Självklart vill man inte avsluta en intressant diskussion bara för att ena parten behöver utföra sina behov utan man följer givetvis med och då bör man sitta bekvämt. :thinking:
[bild]
Haha, Stilpolisen fick precis en hjärtinfarkt, gaaaaah!
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
S
Dalbotant Dalbotös skrev:
Finns med på hemnetknarkarna på instagram, för sin oerhört eh... smakfullt inredda toalett, med skinnsoffa och plastklängrankor? Självklart vill man inte avsluta en intressant diskussion bara för att ena parten behöver utföra sina behov utan man följer givetvis med och då bör man sitta bekvämt. :thinking:

[bild]
Kaklet ser ut som köksluckor....
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Finns med på hemnetknarkarna på instagram, för sin oerhört eh... smakfullt inredda toalett, med skinnsoffa och plastklängrankor? Självklart vill man inte avsluta en intressant diskussion bara för att ena parten behöver utföra sina behov utan man följer givetvis med och då bör man sitta bekvämt. :thinking:

[bild]
Sen blir det ljust och fint med nedpendlade kontorsarmaturer med feta lysrör i. :cool:
 
  • Gilla
  • Haha
-MH- och 1 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Finns med på hemnetknarkarna på instagram, för sin oerhört eh... smakfullt inredda toalett, med skinnsoffa och plastklängrankor? Självklart vill man inte avsluta en intressant diskussion bara för att ena parten behöver utföra sina behov utan man följer givetvis med och då bör man sitta bekvämt. :thinking:

[bild]
huset är byggt 1992 men badrummet och övriga rum får mig tänka mig 10 år innan 1992

med det ser endå rent fint ut jag vett en del av mina gamla polares päron från finland och arabländer som hade älskat stilen en idag
 
Jag blir väldigt nyfiken på ägarna. Badrummet och en del andra saker fullkomligt skriker mellanöstern, medan andra delar är riktigt äktsvennigt och bilden på vaktparaden är rätt långt från Teheran.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag blir väldigt nyfiken på ägarna. Badrummet och en del andra saker fullkomligt skriker mellanöstern, medan andra delar är riktigt äktsvennigt och bilden på vaktparaden är rätt långt från Teheran.
jag skulle gissa på tyskt
 
Jag sökte lite och det verkar vara finnas polskt ursprung på minst en av föräldrarna, men bott i Sverige sedan väldigt länge. Kanske hela livet. Oavsett vilket så ser det ut att finnas en hel del potential i huset, även om jag skulle börja med en väldig massa burkar färg i skalan vitt och grått.
 
Dalbotant Dalbotös skrev:
Finns med på hemnetknarkarna på instagram, för sin oerhört eh... smakfullt inredda toalett, med skinnsoffa och plastklängrankor? Självklart vill man inte avsluta en intressant diskussion bara för att ena parten behöver utföra sina behov utan man följer givetvis med och då bör man sitta bekvämt. :thinking:

[bild]
Jag älskar det. då behöver inte cocktailpartyt sluta bara för att man har sprutdiarré. Lite socialt liv på majan
 
HOBBY ARCHITECT
  • Gilla
Freerole
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.