stigen stigen skrev:
Även satsen med vingmuttrar finns med -75%!

[bild]
Var om inte webben? Alla butiker? :thinking:
 
ådal ådal skrev:
Var om inte webben? Alla butiker? :thinking:
Jag tror att respektive butik får ta beslut om dom skall öka rabatten till -75% så dom blir av med varorna. På Värmdö låg där ca. 20 stycken av varje i reakorgen.
 
stigen stigen skrev:
Jag tror att respektive butik får ta beslut om dom skall öka rabatten till -75% så dom blir av med varorna. På Värmdö låg där ca. 20 stycken av varje i reakorgen.
M mnils skrev:
Märkligt, den kostar 70kr på webben, [länk]

får gratulera till fyndpriset!
Ja, så tror jag är det. Jag har fått köpa några Metabo för -75 och -90 % när Jula bestämt sig att de hatar märket fast det enligt webbsidan var ~ 50 %.
 
  • Gilla
MLindstrom
  • Laddar…
Redigerat:
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
[länk]

Är det bra pris? Värt att investera i?
Ja. Det är ett riktigt bra pris och en mycket bra slip.
Köp!
Köp gärna till några jiggar om du har pengar över. Speciellt SVM-45 är bra att ha för att slipa knivar.
 
Vad gäller Julas reor så behöver man sällan ha ångest över att nått är slut eller att man inte har råd för tillfället.

De kör nämligen samma reor varannan månad.
Med andra ord kan man vänta tills man verkligen behöver saken de "rear"
 
  • Gilla
Degerlunden och 4 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Vad gäller Julas reor så behöver man sällan ha ångest över att nått är slut eller att man inte har råd för tillfället.

De kör nämligen samma reor varannan månad.
Med andra ord kan man vänta tills man verkligen behöver saken de "rear"
Det sämsta med Jula är att de har kvar gamla utsålda och ej-kvar-i-sortimentet-prylar på hemsidan. När man letar efter nåt hittar man det på Jula snorbilligt, men det var deras gamla utförsäljningspris.

/Höghus
 
  • Gilla
MasMats och 9 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Det sämsta med Jula är att de har kvar gamla utsålda och ej-kvar-i-sortimentet-prylar på hemsidan. När man letar efter nåt hittar man det på Jula snorbilligt, men det var deras gamla utförsäljningspris.

/Höghus
Ett otyg!
Oklart varför de gör sådär.
Min teori att så länge ett endaste varuhus har prylen i lager ligger den kvar på webben.
 
Raskus Raskus skrev:
Ett otyg! Oklart varför de gör sådär.
Håller nog inte riktigt med. Om man exempelvis behöver reservdelar är det bra att kunna hänvisa till den maskin man har även om den inte längre säljs.
 
  • Gilla
Demmpa
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Håller nog inte riktigt med. Om man exempelvis behöver reservdelar är det bra att kunna hänvisa till den maskin man har även om den inte längre säljs.
Jo, men de brukar listas på prisjakt med det priset som ingen kan få den för längre...
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Jo, men de brukar listas på prisjakt med det priset som ingen kan få den för längre...
Fast det känns mest som en brist hos Prisjakt och inte Julas fel.
 
  • Gilla
IgelSpikey
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Fast det känns mest som en brist hos Prisjakt och inte Julas fel.
Nja. Jula har en lista med produkter som de vill att Prisjakt listar och betalar per klick...
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Nja. Jula har en lista med produkter som de vill att Prisjakt listar och betalar per klick...
Låter rätt märkligt att Jula vill visa upp produkter de inte längre säljer och dessutom betala för det men alldeles oavsett vem som gjort misstaget så att de dyker upp på Prisjakt tycker jag fördelarna med att de finns kvar överväger dessa nackdelar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.