X xxx.maws skrev:
Är inget medlemserbjudande, gäller alla.
ah! Missade det. Då är det ju gjutet!
 
nino nino skrev:
[bild]
Matcha mot Clas Ohlsson
Kostade den inte typ 4600 på amazon för nån månad sedan?
 
J Joonazz skrev:
Kostade den inte typ 4600 på amazon för nån månad sedan?
Inte en susning... Var det nån som beställde men fick ordern makulerad eller var det nåt annat
 
nino nino skrev:
Inte en susning... Var det nån som beställde men fick ordern makulerad eller var det nåt annat
27e november sålde Amazon.se för 4510kr. Vilket jag tipsade om. Jag själv gav närmare 6 tusen för ett par år sedan. Mycket nöjd med sågen förövrigt.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Dwe7485 har varit billigare men tillräckligt bra pris nu för att jag ska slå till. Men för den uthållige kan man säkert komma ner 4-500 till.
 
  • Prisgraf för Dewalt DWE7485 såg visar dagens och lägsta pris över tid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Etnoy
  • Laddar…
Jag och många andra har beställt jättebilliga dewalt bordssågar på amazon. Bara bluff. Inga leveranser. Endast en massa tid för att få kreditkortföretaget att stryka summan.
Men på bauhaus Västerås idag. Se bild
 
  • Reaskylt med texten "AEG Maskiner 30% på ord. pris" i butiksmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
S Scybalum skrev:
Jag och många andra har beställt jättebilliga dewalt bordssågar på amazon. Bara bluff. Inga leveranser. Endast en massa tid för att få kreditkortföretaget att stryka summan.
Men på bauhaus Västerås idag. Se bild
Ja du/ni köpte väl från en oseriös aktör och inte av Amazon själva?
 
  • Gilla
Etnoy
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
Ja du/ni köpte väl från en oseriös aktör och inte av Amazon själva?
Hur många sådana finns det på amazon? 10 %, 30 %, 50 %?
Amazon har formulär för att avbryta köp, begära förklaring från säljaren mm. Fungerar inte alls. Jag hade en omfattande kontakt med dem inkl ett antal mail. Min erfarenhet är att de skiter i det.
 
Dottern ville ha lite krokar uppsatta i lägenheten
Fyra metallkrokar på trägolv, två stora och två små, förberedda för väggmontering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag vart lite osugen på att borra 10 håll i betongvägg, så gjorde en variant för att komma undan med fyra hål
Vit väggpanel med sex krokar av olika storlekar för att minimera borrning i betongvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hoppas det funkar
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
S Scybalum skrev:
Hur många sådana finns det på amazon? 10 %, 30 %, 50 %?
Amazon har formulär för att avbryta köp, begära förklaring från säljaren mm. Fungerar inte alls. Jag hade en omfattande kontakt med dem inkl ett antal mail. Min erfarenhet är att de skiter i det.
Mina erfarenheter är precis tvärtom. Sen att ni tog en random kinesisk säljare istället för Amazon, så får ni lite skylla er själva.
Amazon har sålt för 4500ke för några månader sedan. Skickas och säljs från Amazon, och inte någon randomsäljare.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Känns som den här tråden tappat fokus nu -tips om verktyg till bra pris -
 
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
Mina erfarenheter är precis tvärtom. Sen att ni tog en random kinesisk säljare istället för Amazon, så får ni lite skylla er själva.
Amazon har sålt för 4500ke för några månader sedan. Skickas och säljs från Amazon, och inte någon randomsäljare.
Bra. Då vet vi. För övrigt var det inte en kinesisk säljare. Men min poäng var att amazons "skyddsnät" inte fungerar.
 
nino nino skrev:
Inte en susning... Var det nån som beställde men fick ordern makulerad eller var det nåt annat
De var amazon själva som hade de priset. Pendlade mellan 4500 o 4900 hela hösten... Så jag skulle inte köpt för mer än de :)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
P
J Joonazz skrev:
Kostade den inte typ 4600 på amazon för nån månad sedan?
Jo, de körde en kort drive en eftermiddag på några få. När jag parkerade vid hornbach var det en kvar, men jag hann :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.