E Emil_K skrev:
Ett välbyggt hemautomationssystem byggs med redundans, så att det fortfarande går att tända lyset på muggen även om nätverk/internetuppkoppling strular.

Alla delar i systemet bör gå att använda som vanligt var för sig, men när allt fungerar som det ska så fungerar det optimalt utan interaktion. DET är smart.
givetvis. Hur ofta byggs det så just nu bland entusiasterna? Och har du dokumenterat på ett sådant sätt att din bättre hälft kan få hjälp med eller fixa systemet om det pajar när du inte är tillgänglig?
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 807 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"

Korrekt svar på fråga 9, "Vad styr man vanligen i hemmet med hjälp av Plejd?" borde varit
"Sin faktura till elektrikern"
 
  • Haha
RoAd
  • Laddar…
Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Vad kan du om hemautomation? [länk]

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Testet visar på total okunskap hos den som sammanställde ett test. En test som inte kräver någon kunskap alls.
 
  • Gilla
Haladria och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 849 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"

För enkelt denna gång, ja kan egentligen minimalt om hemautomation
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 929 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hemautomation?"

Denna quiz var lite väl lätt... :sweat:
 
F
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.