Jag har alltid velat ha en hammock. Nu när vi bygger hus kommer vi att kunna ha plats för denna
 
Det finns såå mycket kul och intressant att välja mellan på er sida, så svårt att välja men jag har alltid velat ha en hängmatta i trädgården. Men har inga träd att fästa en i så en fristående som på länken hade förgyllt min sommar .
 
Blev något fel denna skall det vara
 
Jo jag gillar denna förvaringsmöbel starkt! Vårt matbord i vardagsrummet har under pandemins många vab-dagar och i avsaknad av trevliga middagar med vänner förvandlats till barnens pysselbord. Ändå rimligt att det verkligen används flitigt istället för att bara stå och samla damm. MEN med det sagt så skulle de vara perfekt med en snygg förvaringsmöbel bredvid där vi kan gömma undan pärlor, penslar, pennor, kritor, papper och diverse pysselböcker. Barnens möbel invändigt, de vuxnas utvändigt - perfekt!
 
  • Gul förvaringsmöbel med skjutdörrar och lådor för barnens pysselmaterial.
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
A
Favoritmöbeln är ju naturligtvis porslinstronen, där får man sitta i fred och tänka på livet, om det inte är ett alternativ, så är ett runt bord med iläggsskivor en dröm, helst så att man kan sitta tio vid bordet. Lite grann motsatsen till toaletten alltså, ju fler desto roligare.
 
Jag älskar detta köksbord! Väldigt vackert och exklusivt i oljad ek. Skulle bli det första bord jag köper nytt
 
Denna soffa är en klar favorit!

Behöver nya soffor då de jag har är gamla och nedsuttna, samt att skinnet börjar vara slappt.
De får inte vara för stora, vilket dagens divansoffor är, så därför passar denna perfekt i vardagsrumsdelen.
 
Detta skrivbord hade suttit som en smäck! Då vi har flyttat från en liten 2a till ett hus på 130kvm så står det helt tomt i några rum och ekonomin räcker inte till just nu för möbler. Vi tänkte göra ett av rummen till "kontor" där man kan sitta och plugga samt jobba hemifrån på datorn. Vi önskar att vo hade vunnit detta! :)
Tack på förhand
 
Hej!

Denna fåtölj skulle passa utmärkt in på våran nyköpta gård då vi nästa sommar kommer behöva utemöbler för lata dagar och varma kvällar.
 
Franco Albinis Belladonna Sofa…. Ett konstverk först och främst, sedan en underbar möbel och utan tvekan en livspartner…
 
Hej!
Min önskemöbel är denna trädgårdsgrupp:
Vacker klassiker, flyttbar, tålig och jätteskön att sitta i. Denna vill jag ha! :)
Tack
 
50-tal och Malibu - Framtiden?

Det är inte lätt att kombinera 50-talsstil med barnens önskemål om ungdomlig fräschör. Det finns hopp om en framtid då alla är nöjda.
 
Maria T
I den här snygga stilrena fåtöljen skulle min man få sitta, han är storvuxen och tycker att alla utemöbler vi har är gjorda för kortväxta och smalhöftade (läs: jag).

Njutbar för ögat är den också
 
Om jag skulle vinna skulle jag vilja använda presentkortet till soffan Lund.

Den är snygg, djup, förmodat bekväm och enkel att städa under. Samtliga dessa egenskaper är något min nuvarande soffa saknar.
 
E
Har sedan tidigare spanar ut soffbordet Holton från Rowico. Skulle komplettera mina 50-tals fotöljer perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.