K Kane skrev:
Jag har en sådan för mobilt bruk. Smidigt att den i princip innehåller det mesta som behövs. Stora nackdelen är väskan, de mindre delarna sitter inte riktigt bra i sina fack så de rör sig.
Till det priset är det ett "fynd".
Tack för input! Vad tycker du om kvalitén?

Jag gissar att det blir till att hänga på knappen/låset den 31:a hehe. Någon som vet när "luckan släpps" på deras hemsida?
 
  • Gilla
HerrSvedin
  • Laddar…
K Klabbarparn skrev:
Tack för input! Vad tycker du om kvalitén?

Jag gissar att det blir till att hänga på knappen/låset den 31:a hehe. Någon som vet när "luckan släpps" på deras hemsida?
Jag har en likadan. Tycker kvalitén är riktigt bra. Köpte min för något liknande pris för ett tag sen och det är enormt prisvärt.
 
  • Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
I
K Klabbarparn skrev:
Vad tror ni om den kamasa tools hylsnyckelsats på 138 delar på Jula som de säljer för 1699:- den 31 dec?

ordinarie pris (på jula) 4299:-

[länk]
Förra gången jag sökte så fick jag uppfattningen att verktygen inte satt fast redigt och att de åkte runt i lådan. Vissa löste det genom att lägga i någon bit papp eller något. Om det nu är sant så är det lite märkligt att man inte fixat detta med tanke på hur länge den funnits.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
K Klabbarparn skrev:
Tack för input! Vad tycker du om kvalitén?

Jag gissar att det blir till att hänga på knappen/låset den 31:a hehe. Någon som vet när "luckan släpps" på deras hemsida?
Har inte märkt något konstigt med kvaliteten på den.
 
K Klabbarparn skrev:
Tack för input! Vad tycker du om kvalitén?

Jag gissar att det blir till att hänga på knappen/låset den 31:a hehe. Någon som vet när "luckan släpps" på deras hemsida?
Jag har en sådan eller iaf föregångaren med samma antal delar och struktur, den har nog passerat 25 år men är fortfarande i bra skick. Ev. hylsa som ytchromet släppt på men inget som stör mer än det estetiska.
Ska väl vara livstids garanti på Kamasa om jag inte minns fel.
 
  • Gilla
Klabbarparn och 1 till
  • Laddar…
I
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har en sådan eller iaf föregångaren med samma antal delar och struktur, den har nog passerat 25 år men är fortfarande i bra skick. Ev. hylsa som ytchromet släppt på men inget som stör mer än det estetiska.
Ska väl vara livstids garanti på Kamasa om jag inte minns fel.
Värt att nämna är att deras garanti vilkor är sämre än Biltemas. Knäckte både Biltema och Kamasa hylsa men det var bara Biltema som ersatte utan att ens fundera. Visst kan man argumentera om hyslan var använd på fel vis men 1 hysla!? Kan inte kosta mycket för att få lite goodwill. Numera har mitt Kamasa set en biltema hylsa :rofl:
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
K Klabbarparn skrev:
Vad tror ni om den kamasa tools hylsnyckelsats på 138 delar på Jula som de säljer för 1699:- den 31 dec?

ordinarie pris (på jula) 4299:-

[länk]
Har haft en i ~20år, livstidsgaranti utan krav på kvitto var det förr. Numer kräver de kvitto om du inte är kenis med personalen (KG Knutsson tex. Autoexperten)

Fungerar fint i extragaraget
 
  • Gilla
Klabbarparn och 1 till
  • Laddar…
Whia SpeedE på Corad för 1590.

Wiha SpeedE elektrisk skruvmejsel presenterad i förpackningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
KAP- & GERSÅG METABO KGS 254 M
2 395 kr.
Om det är en bra såg vet jag inte
[länk]
Den har legat konstant på minst 3k i över ett år så när det blev rea slog jag till! Tittat på den ett tag och verkar vara en mycket prisvärd såg. Postmord säger de ska leverera i morgon så borde ha den om en dryg vecka! :p
 
  • Gilla
ådal och 1 till
  • Laddar…
Q
U uu23145645 skrev:
Ryobi One+ 12 delar 18V 4,0+2,0 Ah
Julaclub 5499kr 24h

[länk]
Där var du blixtsnabb med att tipsa :D(y)
 
  • Gilla
ådal
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Där var du blixtsnabb med att tipsa :D(y)
Vad var jag då? ;)
 
omdirigerad omdirigerad skrev:
Vad var jag då? ;)
För tidig!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.