K Kane skrev:
Kanske bättre att gå till en fotohandlare och klämma på riktiga stativ då.
Hade tänkt köpa BT250 för det BT150 som jag har till gamla lasern känns klent men det kanske är same same förutom höjden.
Här är en jämförelse... Spelar väl ingen större roll när man använder det kanske, men det ger ju inget förtroende direkt....
 
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Här är en jämförelse... Spelar väl ingen större roll när man använder det kanske, men det ger ju inget förtroende direkt....
Är det högra i filmen ett "riktigt" fotostativ?
 
K Kane skrev:
Är det högra i filmen ett "riktigt" fotostativ?
Nej, det är det jag fick med till min gröna Bosch PLL360 för massor av år sen...

Vet inte om det motsvarar BT150, men de är väldigt lika..
 
M
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Här är en jämförelse... Spelar väl ingen större roll när man använder det kanske, men det ger ju inget förtroende direkt....
Om du vevar ut ovandelen maximalt hur rapplig är då toppen med en rätt tung laser monterad? Det skall ju inte svaja för vind eller för att man går förbi. Vad jag sett i kommentarerna på Amazon så är jag inte så imponerad av BT250.
 
M mnils skrev:
Om du vevar ut ovandelen maximalt hur rapplig är då toppen med en rätt tung laser monterad? Det skall ju inte svaja för vind eller för att man går förbi. Vad jag sett i kommentarerna på Amazon så är jag inte så imponerad av BT250.
Jag vet inte, jag har faktiskt inte använt stativet... Jag köpte ett Laserliner Teleskopstativ (https://www.proffsmagasinet.se/lase...sT4aQgzxR8qIA32tlhXvBMyWGgJQTX4YaAqAaEALw_wcB) innan jag visste att man kunde få ett BT250 på köpet....
 
K Kane skrev:
Jag gjorde det nyss. Inga konstigheter.
Jag har till slut också lyckats, efter att ha fått rådet i en annan tråd att testa mobilappen och där funkade det. Efter en googlande ser jag att det är en hel del som just nu inte kan slutföra sin personliga profil som krävs för att nyttja erbjudandet. Har man gjort det tidigare funkar det som det ska och man kan registrera prylen och få julklappen både i telefon och på dator.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.