E erik_83 skrev:
Hej. Vet inte vart i Värmland du bor men mitt tips är att ta kontakt med rågårds i Karlstad.
Tack för tipset, det blev rågårds. Verkar vara toppen killar, hade Anders hos mig igår och det var raka, ärliga puckar och liknande pris som de andra. Så valet var enkelt :)
 
JonasWe JonasWe skrev:
Tack för tipset, det blev rågårds. Verkar vara toppen killar, hade Anders hos mig igår och det var raka, ärliga puckar och liknande pris som de andra. Så valet var enkelt :)
Precis den bilden jag också har av dom. Hoppas de blir bra för dig :)
 
  • Gilla
JonasWe
  • Laddar…
Drar bergvärmepumpen också så där mycket ström, eller är det vara LVVP pumpar som gör det?

Har lite svårt att bestämma mig för om det ska bli bergvärme eller lvvp, måste lära mig alla för och nackdelar.
 
C Crank skrev:
Drar bergvärmepumpen också så där mycket ström, eller är det vara LVVP pumpar som gör det?

Har lite svårt att bestämma mig för om det ska bli bergvärme eller lvvp, måste lära mig alla för och nackdelar.
Det är mer faktorer än vilket system du väljer, i mitt fall är det 300kvm som ska värmas, vi är småbarnsfamilj så säg att det är -25, vi kör tvätt & torktumlare smidigt som vi förbereder julbordet, så går det åt mycket ström totalt, eftersom elpatronen kan behöva hjälpa till när det är riktigt kallt så blir vår total hög, där 25A för oss.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.