Det betyder High Performance

Om jag vinner
Skickas till
Michael säf
Sandgatan 2h
36142 Lindås
 
HP står för High Performance
Min motivering är.. jag har precis äntligen startat min ryobipark och hade gärna fått hjälp med en produkt in i parken. Är ju så bra ide.
Mvh Ancie Hyden
Kappgatan 38B
30256 Halmstad
0707760424.
 
High Performance

Min motivering är att vi precis köpt hus, varenda korvöre är nu låsta i huset, så det väntar några snåla månader innan det vänder. Under tiden harvar jag på med en skruvdragare som sett sina bästa dagar, men skulle uppskatta denna uppgradering enormt. Dessutom matchar märket vad jag valt till sticksåg, gräsklippare, trimmer och minikompressor.
 
HP står för High Performance.

Är på gång att uppgradera hela verktygsarmadan, från byggverktyg till trädgårdsverktyg, om jag får denna som start blir det ju ett lätt beslut vilket system jag väljer bara att fylla på och lämna allt gammalt till återbruk.
 
HP = High Performance
Motivering: Har ingen skruvdragare och behöver en och varför inte då den bästa.
 
HP - High Performance

Har hittills i livet använt den analoga skruvmejseln
och drömmen är en skruvdragare med kvalite.
 
HP = High Perfornance

När altanbyggande nu närmar sig vore denna borrskruvdragare på sin plats, med flertalet andra Ryobi verktyg hemma redan saknas dock en borrskruvdragare med lite extra kraft i. Till dom där lite tuffare jobben!
 
HP står för high performance!

Det är alltid bra med bra verktyg! Jag är i processen att köpa ny lägenhet och då kommer jag behöva en skruvdragare både för diverse renoveringar och även för att hänga upp tavlor på väggarna.
 
HP=High Performance
Ska bygga en stor altan nu till våren och har stort behov av en ryobi borrskruvdragare.
hälsar Peter
 
HP= High Performance

Min förra Ryobi skruvdragare började brinna höstas. Nu det är dags att börja med inneprojekten när det har blivit för kallt för att vara ute.
Denna skruvdragare skulle sitta som handen i tumvanten när det ska till att skruvas osb och gips.
 
High performance - och borstlöst så slipper man fler bränder i skruvdragaren - de får ofta jobba mer än de tål, jag provar gärna en som är lite kraftigare och som orkar mer än jag.
 
P
HP = High performance

Skulle användas flitigt under kommande byggen i sommar.
 
HP = High Performance

Ooh, sonen går en lärlingsutbildning och ska bli undertaksmontör. GISSA om han skulle bli glad för denna ... Det är ju liksom bara precis EXAKT det han behöver och önskar sig!! Hoppas snälla verktygstomten Byggahus.se kommer på besök!
 
HP står för High Performance

En skruvdragare från Ryobi jag alltid velat ha,
testat de billiga som aldrig håller var eviga da.
Vill nu satsa på en stark, snygg, smidig o lätt.
va kan bli bättre än att vinna denna rätt å slätt!

Mvh Anette
 
HP står för High Performance.

Jag har tröttnat på att grannen hela tiden kommer över för att låna verktyg och maskiner. Så om jag vinner får grannen en ny skruvdragare så slipper jag förhoppningsvis låna ut min i framtiden. Är maskinen bra och jag har riktig tur kanske grannen köper fler maskiner från Ryobi så kan mina få stanna i garaget.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.