HP = High performance

Kommer snart (förhoppningsvis) bygga ny altan. Hade varit skönt med en skruvdragare till sambon, så hon inte kommer undan skruvandet med att vi bara har en.
 
HP = High Performance.

Jag skulle verkligen behöva en ny skruvdragare. Kör hela Ryobi serien men min kära skruvdragare håller på att ge upp och lämna mig. Därför skulle en ny som dessutom är från HP-serien underlätta för framtida snickeriprojekt ⚒️
 
HP = High performace.


Jag har ingen skruvdragare nu, efter en separation..så jag letar just efter någon bra att köpa. Därför skulle jag behöva vinna den.
 
HP = High Performance

Renoverar en båt just nu och förra veckan gav mig makita upp och blev överhättat så nu behöver jag verkligen en ny skruvdragare snabbt. Man blir sjukt låst utan en skruvdragare när man alltid har haft en innan.
 
HP = High Performance

Motivering:
Har ritat en köksö i fackverk och ribbor som kommer vara centerpiece i en omfattande lägenhetsrenovering. Har räknat med drygt 1300 skruvar för att få ihop konstruktionen, så skruvdragaren hade onekligen kommit väl till pass. Utlovar en byggtråd och exakt antal skruvar i det fall jag vinner! :)
 
HP i Ryobis värld betyder ”High Performance”. Vad det betyder i verkligheten är att batterier av typ HP har ett par extra strömkontakter, som kan ansluta till maskiner av typ HP som har motsvarande anslutningar. På detta sätt tillåts ett högre strömuttag, om både batteriet och maskinen har dessa extra kontakter.

I en HP-maskin där man kör med icke-HP batteri (vanligt 18V One+) så blir effekten reducerad, och åt andra hållet så funkar HP-batteriet men ger inga extra prestandaökningar.

Jag har en del småmaskiner i Milwaukee M12-systemet, en del andra trädgårdsredskap och sågar i Ryobi 18V One+. Det som saknas i batterimaskinsuppsättningen är just en kompetent stark 18V borrskruvdragare, skulle komplettera på ett bra sätt. Den lille Milwaukee M12 är litet klen som borrmaskin ibland och vill ha en kralligare storebror för dosfräsar osv :)
 
Svar : HP = High performance
Vi har precis köpt en tomt och ska bygga hus. En kraftfull skruvdragare hade gjort arbetet lättare.
 
High Performance. Imponerad av Ryobis gedigna One + sortiment och skulle gärna ha dessa kraftfulla maskiner för diverse projekt där det inte finns elnät. Brygga och bastu skall bland annat byggas. :)
 
K
HP står för high performance

motivering för att jag aldrig någonsin vinner i dessa tävlingar
 
  • Gilla
Fario
  • Laddar…
HP = High Performance

Hej, vi köpte för några år sedan ett renoveringsobjekt till sommarstuga och eftersom vi behövde lägga pengarna på material snarare än en helt ny maskinpark så blev det just budgetmodeller av allt där och då. Vi har i dagsläget två olika skruvdragare med alltför små batterier och har länge funderat på en lite bättre modell, senast i somras då jag skulle skruva ihop en båtramp och var tvungen att låna en bättre skruvdragare av grannen för mina inte var starka nog.

Till våren är det dessutom dags att börja bygga en gäststuga och jag känner att man verkligen skulle haft stor nytta av en rejäl skruvdragare med moment som orkar stora bultar och fransk träskruv, samt har en bra batterikapacitet. Därför skulle jag bli jättelycklig om jag vann denna fina maskin från Ryobi och ta nästa steg i mitt maskinliv.
 
High Performance
Köpt fäbod och är i behov av laddbara hög presterande verktyg med möjlighet att använda samma batteri till flera verktyg
 
HP = High Performance

Eftersom jag som betongråtta och storstadsbo nyss köpt en gammal kåk uppe i Jämtland och kommer behöva hjälp av byborna från och till så vill jag ha ordentliga verktyg. Dom skrattar sannolikt redan åt "nollåttan" och tänk er hur det skulle bli om jag bara hade billiga skitverktyg :dizzy:

Således är min integrering i byn beroende av huruvida jag har rejäla verktyg för rejäla karlar.
 
HP=High Performance

Har en del Ryobi.Men ingen skruvdragare ännu.Har gett min son en däremot.Min gamla Bosch börjar ge upp.

Börje Åhs
0705516102
 
HP = High Performance

Tänkte först skapa en dans som motiverar en vinst men det blev en film istället...
 
High Performance
Hej jag skulle vara i behov av en sådan maskin som man inte behöver byta kol på.
Hälsar Jan-Allan Grundström
Spätthult 202
66295 Fengersfors
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.