HP= High performance.
Efter att ha renoverat 2 hus under 10 års tid har jag använt mig ev en Ryobi. Inte förrän nu har jag märkt att min trogna skruvdragare inte är vad den var som ny. Så mitt självklara val av en ny maskin är Ryobi. Kvaliten är något som inte går att jämföra med konkurrenterna. Ryobi det ända jag kommer köpa igen.
 
High Performance

Behöver en borrskruvdragare då jag får sånn träningsvärk av att borrskruva för hand.
 
High Performance!
Jag och min sambo ska snart göra en större utbyggnad av vårat hus och då skulle denna borrskruvdragare komma väl till användning!
Mvh Marc
 
Svar: High Performance
Motivering: En borrskruvdragare från Ryobis är en bra start för mig att ge mig in i batterdriven värld
 
  • HP = High Performance med den mest avancerade borstlösa motorteknologin och intelligent styrelektronik säkerställer maximal effekt och längre driftstid.
  • Jag skulle vilja ge min son denna borrskruvdragare. Han är 18år, läser på gymnasiet och han hjälper alltid mig med projekt både hemma och vid fritidshuset. Det skulle vara kul om han kunde ha sin egen och då jag också har andra Ryobi maskiner kan vi dela laddare och batterier mellan de olika maskinerna.
 
  • Gilla
Frunihuset20
  • Laddar…
Svar: Hp = High Performance

Motivering: Jag är en grabb på 18 vintrar och är såå intresserad av att lära mig allt. Alltså allt. Nu håller jag på att dra datakablar genom befintliga väggar med en gammal borrmaskin som jag fick låna av pappa. En ny borrmaskin skulle definitivt göra jobbet roligare och mer effektivt. Inte lätt när man måste ladda borrmaskinen efter 10 minuters användning :/.
 
  • Gilla
Frunihuset20
  • Laddar…
V
HP = High Performance

Har länge gått och tittat på alla batteridrivna verktyg som Ryobi har men aldig blivit av att jag köpt.Ser denna tävling som startskottet för ett långt förhållande med Ryobi och alla dess möjligheter.mvh jesper
 
High performance

Har ett uterumsbygge på gång. Vore skönt att slippa sladd som fastnar i allt som sticker ut.
 
HP = High Performance

Jag behöver denna för att jag inte har någon skruvdragare
 
HP = High Performance

Flyttar till huset i närtid och en kraftig skruvdragare hade hjälpt oerhört då det behöver borras upp hyllor mm.
Samt vid en framtida renovering är skruvdragaren ett måste.
/Joel
 
HP betyder High Performance

Efter att ha renoverat hus i tjugo år är det nog dags att skaffa kvalitetsverktyg! För ett snyggt resultat är verktygen man använder A och O. När vi nu ska fixa till vår lilla verkstad behövs denna borrskruvdragare som ett första Ryobi-verktyg.
 
HP = High Performance
Har en tid funderat vilket system med verktyg som är värt att satsa på, när det gäller handverktyg.
Det utbud av produkter som Ryobi erbjuder är ett av marknadens bredaste. (kanske för att man tidigt började använda samma batteri till många produkter.) Borrmaskiner och sågar har de flesta i dag med varierande kvalité. Men fogspruta, luftpumpar, limpistoler, powerbank, snöslunga mm. är det inte många andra som kan erbjuda i dagsläget.
Ryobi har under många år visat att utvecklingen mot ett klimatsmart samhälle, är den väg man strävar efter..
Att Ryobi även "pressar" sina produkter(batterier -18grader - ONE+) så även de fungerar bra i kyla, är en stor fördel, där vi bor. Jag hoppas att Ryobi kommer med en möjlighet att nyttja deras batterier även till en elcykel eller skottkärra samt liknande. (Varje höst saknar jag en skottkärra med belysning...)
Att Ryobi nu lanserat RDD18X-242S-HP, visar att utvecklingen inte stannat av, utan strävar att bli det märke som täcker de flestas behov.
För mig skulle det vara en ynnest om RDD18X-242S-HP skulle bli inträdes modellen till Ryobi-systemet.
 
HP = High Performance

Min gamla har brunnit upp och skulle gärna testa en Ryobi
 
High Performance

Älskar allt med ryobi. Den här skulle gå bra till min samling av andra ryobi maskiner.
 
HP- High Performance
Har sett mycket reklam för Ryobi, skulle vara intressant att testa och se vilken kvalitet och användarvänlighet deras borrskruvdragare har.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.